Юридична послуга Зміна назви від компанії «Радник»

Звільніть себе від зайвої бюрократії, черг і паперів, заробляйте гроші, поки ми проводимо зміну назви Вашої компанії.

В Запоріжжі та Запорізькій області за 2 робочих дня за розумною ціною.

Беремо на себе документи, черги, бюрократію.

Ціна послуги без витрат і мит від 1000 грн.
Ціна послуги “Зміна директора під ключ” от 3000 грн.

Послуга по зміні назви юридичної особи

Поможем Вам швидко і ефективно замінити старе найменування підприємства на нове

Послуга включає в себе

  1. Юридична консультація, яка стосується всіх питань, пов’язаних зі зміною назви підприємства.
  2. Підготовка повного пакету документів, необхідного для подачі держреєстратору (реєстраційну заяву, протокол загальних зборів, новий статут, довіреність на представлення інтересів компанії).
  3. Супровід підписання документів у нотаріуса, оплата нотаріальних послуг.
  4. Подача документів для зміни найменування ТОВ державному реєстратору, оплата адміністративного збору.
  5. Отриманні оновленої виписки з ЄДР.
  6. Отримання нової виписки з реєстру ПДВ / виписки з реєстру платника єдиного податку (при необхідності).
  7. Зміну печатки (при необхідності).

В результаті нашої роботи, Ви отримаєте наступні документи:

  1. Протокол (рішення) загальних зборів ТОВ.
  2. Статут в новій редакції з нотаріальним посвідченням.
  3. Опис про проведення державної реєстрації зміни назви з унікальним номером.
  4. Витяг з державного реєстру, що підтверджує перереєстрацію компанії під новою назвою.

Вартість послуги “під ключ” включає всі витрати

  • Рішення – 450 грн.
  • Зміна статуту – 300 грн.
  • вартість послуг нотаріуса: нотаріальна довіреність від юр особи (1 засновник), засвідчення підписів на документах – 500 грн.
    • якщо більше 1го засновника – за кожного +300 грн.
    • якщо засновник юридична особа +400 грн.
  • мито – адміністративний збір держави – 650 грн.
  • стоимость нашей работы

Ми самостійно здійснюємо всю роботу, без підключення сторонніх осіб – і тому наші ціни конкурентні.
Наші ціни фіксовані і не передбачають прихованих платежів: ви платите один раз і отримуєте результат.

Перелік необхідних документів та інформації для проведення процедури зміни назви юрособи:

  • копія паспорта (1,2 сторінка та прописка) і ідентифікаційного податкового коду кожного засновника;
  • копія паспорта (1,2 сторінка та прописка) і ідентифікаційного податкового коду директора;
  • інформація про нову назву;
  • копія чинного статуту.

У разі, якщо засновник юридична особа, додатково:

  • копія свідоцтва про держреєстрацію або виписки з ЄДРПОУ;
  • протокол загальних зборів про зміну адреси (як правило, беремо підготовку такого протоколу на себе);
  • копії паспортів (1,2 сторінка та прописка) і ідентифікаційного податкового коду засновників і директора.

Тривалість процедури зміни назви підприємства

Термін, за який ми здійснимо зміну назви підприємства як правило 2-3 робочих днів.

За цей період ми встигаємо підготувати необхідний пакет документів, подати документи державному реєстратору для внесення змін до реєстру, і забезпечити зміну адреси в реєстрі.

У той же час потрібно враховувати, що термін також залежить від готовності засновників компанії підписати комплект документів у нотаріуса.

Як відбувається зміна назви для Вас

Важливо відзначити, що в усьому процесі Ваша участь мінімальна

У Вас є питання або Ви готові домовитися про зустріч?

Ви можете задати питання через форму на сайті або зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом

Чому так багато компаній звертається до нас за зміною найменування юридичної особи?

Багаторічний досвід

15 років на ринку перереєстрації бізнесу

Професіоналізм команди

Індивідуальний підхід до кожного клієнта

Розумне співвідношення ціни і якості послуг

Як самостійно поміняти назву ТОВ: керівництво для бізнесу

Якщо Ви вирішите провести зміну назви компанії самостійно, то нижче ми наведемо основні етапи цієї реєстраційної процедури

Причини , які можуть викликати необхідність зміни назви підприємства

  1. Перепрофілювання діяльності компанії, коли фірма змінює напрямок своєї економічної діяльності.
    Крім переходу на новий вид оподаткування, потрібно змінити назву компанії, так як часто старе не підходить до нової сфери діяльності.
    Особливо це актуально, якщо зміни були кардинальними, наприклад, компанія, яка займається наданням послуг, почала продаж товарів, або навпаки.
  2. Назва змінюється при зміні засновників компанії.
  3. Також причиною може стати активна маркетингова стратегія (ребрендинг).

Етапи процедури зі зміни назви підприємства

  1. Проведення зборів власників підприємства з складанням протоколу (рішення при одному власнику), в якому прописано рішення змінити назву фірми.
  2. Нотаріальне засвідчення підписів учасників на протоколі.
  3. Складання нового статуту підприємства з урахуванням зміненого адреси, а також його нотаріальне завірення.
  4. Оплата нотаріальних послуг та адміністративного збору.
  5. Государственная регистрация изменений.

Документи, які подаються реєстратору для проведення змін

  1. Заповнена реєстраційна картка.
  2. Паспорти кожного з бенефіціарів (c нотаріальним посвідченням копій, якщо вони не біометричні).
  3. Протокол зборів засновників (рішення власника) з прийнятим рішенням про зміну назви підприємства.
  4. Статут компанії в новій редакції.
  5. Довіреність від компанії на особа, яка подає документи на держреєстрацію.
  6. Платіжний документ.

Що необхідно зробити після зміни назви?

Можна виділити основні необхідні кроки, які в обов’язковому порядку необхідно зробити разом зі зміною назви або після цієї процедури:

  1. Зміна установчих документів (статут, виписка), кадрової та бухгалтерської документації.
  2. Виготовлення нової печатки. Стару можливо як і залишити, так і провести її знищення зі складанням відповідного акта.
  3. Оповіщення банків і контрагентів про зміну назви ТОВ. З контрагентами і банком необхідно підписати додаткові угоди до договорів.
  4. Переукладання договору про здачу електронної звітності.
  5. Переоформлення ліцензій, дозволів патентів при їх наявності.

Вартість та умови

Послуга під ключ - З усіма витратами, з урахуванням послуг нотаріуса і адмін збором

Ціна від 3000 грн.

У вартість включено:

  • підготовка нової редакції статуту;
  • підготовка пакету документів на реєстрацію змін;
  • підготовка протоколу загальних зборів;
  • сплата зборів за реєстрацію;
  • підготовка довіреності;
  • послуги з нотаріального завірення (нотаріальна довіреність від юр особи 1 засновник, засвідчення підписів на документах). Нотаріус знаходиться в одній будівлі з нами і ви не будете витрачати час на його відвідування.

Тобто, ви отримуєте абсолютно все, необхідне для нормальної роботи вашого юрособи після зміни назви, і Вам не доведеться доплачувати.

Ми можемо запропонувати виготовлення печатки з новою назвою, вартість такої послуги – 400грн.

Послуга по актуалізації інформації про кінцевих бенефіціарів додає до вартості 200 грн. за нотаріальне завірення паспорта старого зразка кожного з бенефіціарів.
Паспорти нового зразка – ID-карта (з безконтактним електронним носієм) не вимагають нотаріального засвідчення, що знижує вартість послуги.

Способы оплаты

Произвести оплату за услуги нашей компании можно одним из следующих способов

Как получить консультацию по услуге

З цією послугою також замовляють

Найбільш поширені запитання

Чи можна зарезервувати назву?

В Україні функціонує єдиний реєстр, в якому ведеться облік всіх підприємств, які здійснюють діяльність на території нашої країни. Якщо в ньому вже існує компанія з аналогічною назвою, то ви не зможете в ньому зареєструвати нову назву свого підприємства.

Кілька років тому можна було зарезервувати вподобане назву. Тобто, після внесення даних до реєстру і сплати адміністративного збору, за Вами резервувалося вбрання назва на період до 2-х місяців. Це було зручно, так як протягом цього терміну був захист від відмови в запису назви до державного реєстру і його крадіжки.

На жаль, на даний момент процедура резервування скасовано.

Унікальність назви підприємства перевіряється в день реєстрації документів, але носить не офіційний характер.

Відзначимо, що перед перереєстрацією, ще на етапі консультації, ми в обов’язковому порядку перевіряємо назву компанії на унікальність.

Скорочена назва для юридичної особи - чи потрібно його вибирати?

Будь-яке підприємство може здійснювати свою діяльність, не маючи скороченої назви. Це його право, користуватися абревіатурою або повною назвою.
Точно також можна не використовувати назву російською або іншими іноземними мовами.

Чи є офіційні вимоги до назви юридичної особи?

Багатьох цікавить, чи існує перелік знаків і символів, які можуть бути використані в новій назві підприємства. Даний аспект регулюється ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», А також наказом Мін’юсту № 368/5 від 05.02.12 р

Чи можна створити 2 підприємства з однаковою назвою?

Чинне законодавство забороняє реєстрацію назви підприємства, яке вже є в Єдиному державному реєстрі. Виняток робиться лише для органів місцевого самоврядування.