Юридична послуга Зміна директора

Зміна керівника може знадобитися будь-якій юр особі, незалежно від її організаційно-правової форми: товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) або приватне підприємство (ПП).

Компанія “Радник” поміняє директора у Вашій компанії за 2 дні за розумною ціною.

Беремо на себе документи, черги, бюрократію.

Ціна послуги без витрат і мит від 1000 грн.
Ціна послуги “Зміна директора під ключ” 3000 грн.

Послуга по зміні директора ТОВ від компанії "Радник"

Послуга включає в себе

  1. попередню юридичну консультацію з загальних питань зміни директора юр особи: ТОВ, ПП, філія ТОВ, об’єднання підприємств, дочірнє підприємство; по необхідним документам для зміни директора, вимог до них, а також інших пов’язаних з цим реєстраційним дією питань;
  2. підготовку всіх необхідних документів для проведення заміни керівника компанії;
  3. супровід замовника у нотаріуса при нотаріальному посвідченні підписів на протоколі;
  4. оплату мит і зборів, а також саму подачу документів реєстратору для внесення змін до ЄДР (Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);
  5. отримання оновленої виписки;
  6. при необхідності, за окремою домовленістю, повідомлення в податкову про нового директора як про найманого працівника.

Перелік необхідних документів та інформації для проведення процедури зміни директора ТОВ

  1. виписка з ЄДР про ТОВ;
  2. копія чинного статуту (код опису, під яким статут знаходиться в ЄДР);
  3. копія паспорта (1,2 сторінка та прописка) та ідентифікаційний податковий код засновників;
  4. копія паспорта (1,2 сторінка та прописка) та ідентифікаційний податковий код нового директора;
  5. довіреність на наших юристів (оформляємо ми).

За результатом робіт зі зміни директора ТОВ, ви отримуєте:

  1. Протокол загальних зборів учасників ТОВ (або рішення власника), згідно якого відбулася зміна директора.
  2. Накази про звільнення старого директора і призначення нового.
  3. Опис документів, які були подані реєстратору для зміни директора в єдиному державному реєстрі.
  4. Виписку з реєстру, з внесеними змінами.

Термін зміни директора ТОВ

З нашою допомогою процедура зміни директора буде для вас гарантовано успішної і максимально швидкою. Так, в більшості випадків зміна директора може бути завершена в термін до 3-х робочих днів.

Виконання роботи в такий термін можна домогтися тільки шляхом грамотного і професійного підходу до оформлення і подачі пакета документів, необхідного для зміни керівника.

Здійснюючи цю процедуру самостійно, пам’ятайте, що в разі виявлення реєстратором навіть найдрібніших помилок, термін зміни старого директора на нового може істотно збільшитися.

Завдяки співпраці з нашою компанією, ви можете уникнути затягування процесу, швидко і ефективно провести зміну директора.

Чому варто довірити процедуру зміни директора нам

Ми маємо величезний досвід в області реєстрації та зміни бізнесу

Професіоналізм
команди

Наші співробітники постійно відстежують всі нюанси змін у чинному законодавстві, щоб надати кваліфіковану і грамотну підтримку з усіх питань, які вас цікавлять.

Працюємо на
результат

Ми супроводжуємо процедуру зміни керівника від первинної консультації і до досягнення кінцевого результату – зміни директора.

Відкритість та
доступність

Наші фахівці нададуть вам детальну консультацію.
Розповімо про складні речі зрозумілою мовою.

Як самостійно поміняти директора ТОВ: керівництво для бізнесу

Якщо ж Ви вирішите провести зміну генерального директора ТОВ самостійно, то нижче ми наведемо основні етапи цієї реєстраційної процедури

Коли виникає необхідність зміни директора?

Зазвичай зміна директора ТОВ відбувається або при купівлі-продажу підприємства, або ж внаслідок кадрових рішень власників фірми.

При виникненні такої необхідності, підприємець задається питаннями: як поміняти директора ТОВ?
Наскільки складна процедура зміни директора?
Які документи необхідно подати щоб змінити керівника ТОВ?

Перш за все, хочемо звернути вашу увагу, що найголовніше у всій процедурі зміни директора ТОВ – це чітке і неухильне виконання всіх встановлених норм.

Звернутися до фахівців слід в таких випадках:

  • якщо у вас немає досвіду проведення реєстраційних дій;
  • коли провести зміну директора необхідно в стислі терміни;
  • якщо Ви сумніваєтеся у власних силах.

Етапи зміни директора

Перше, що необхідно зробити – це підготувати протокол загальних зборів, на якому б були присутні всі діючі учасники компанії.

У протоколі вказується особа, яка контролюватиме своєчасне проведення необхідних реєстраційних дій, прописують причини, які потягли за собою зміну генерального директора.

У протоколі вказується день звільнення старого директора і прийняття на роботу нового. Дні повинні бути робочими для підприємства.
Крім того, ці 2 події не повинні відбуватися в один день.

Багато суперечок виникає про те, хто ж повинен призначити на посаду нового директора?
При первинній реєстрації директор сам призначає себе на посаду, спираючись при цьому на рішення загальних зборів учасників компанії.
Однак, на працюючому підприємстві, при зміні директора, нового директора призначає старий.

Існує ряд вимог по оформленню протоколу зборів учасників компанії.

  1. Як мінімум, він повинен бути оформлений на папері.
  2. Крім списку учасників, прописуються запрошені особи, результати голосування кожного з присутніх.
  3. В кінці достовірність зборів підтверджується підписом кожного учасника або глави зборів.

Будь-яке відхилення може привести до несприятливих наслідків надалі і дозволить визнати даний протокол недійсним.

Після цього вирішується питання з наділенням повноваженнями довіреної особи, яка здійснюватиме необхідні реєстраційні дії.

Для цього оформляється довіреність, в якій вказується дані особи, перелік дозволених дій, а також список організація, в яких він має право представляти підприємство.

Ці дії може здійснювати як працівник підприємства, так і будь-яке інше довірена особа, наприклад, наш фахівець в області реєстрації бізнесу.

Звертаємо увагу, якщо раніше діючий директор фіксував довіреність своїм підписом, то зараз довіреність повинна бути нотаріально завірена, також, як і протокол.

Внесення змін до державного реєстру. Особа, на яке була виписана довіреність, для зміни директора звертається до реєстратора. Реєстратор фіксує дані, отримані від представника компанії, і після цього видає відповідну виписку.

Необхідний пакет документів

авайте розберемо, який пакет документів необхідно підготувати для того, щоб змінити директора компанії.

Звертаємо увагу, що неточності в підготовці документів часто призводять до того, що реєстратор відмовляється проводити реєстрацію зміни директора.

При зверненні з метою зміни директора надається:

  • Реєстраційна картка про наявність змін, заповнена відповідним чином і підтверджена підписом довіреної особи.
  • Рішення загальних зборів учасників ТОВ.
  • Платіжний документ (квитанція, платіжне доручення), що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію змін до ЄДР (0,3 прожиткових мінімуми для працездатних громадян).
  • Довіреність на особу, яка буде проводити реєстраційні дії.

Які подальші дії після зміни директора?

Після фіксації наданих даних про зміну директора в Державному реєстрі, вся інформація автоматично потрапляє до податкових органів. І це дуже зручно, оскільки позбавляє від спеціального звернення до них.
Щоб уникнути проблем надалі і правильно поміняти директора ТОВ, необхідно грамотно і акуратно, без помилок оформити і зібрати весь перелік необхідних документів.

Висновок

З точки зору фахівця, який регулярно стикається зі змінами та реєстрацією бізнесу, поміняти директора досить просто. Хоча ми і ознайомили вас з черговістю і з усіма нюансами цього процесу, але, дуже часто, на практиці виникають тонкощі, які неможливо передбачити.

До того ж не варто забувати, що взаємодія з державними органами нерозривно пов’язане з таким поняттям, як бюрократія держслужбовців. І тільки консультація і постійний супровід грамотного юриста дозволять уникнути проблем через помилки при заповненні документів і прискорить бюрократичну тяганину.

Більш детально порядок і умови реєстрації, перереєстрації прописані в новому законі «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі по тексту – Закон), який вступив в дію з 17.06.18 р Змінилися не тільки повноваження директора, а й вимоги до статутних документам ТОВ.

Вартість та умови

Послуга зміна директора "під ключ"

Ціна 3000 грн.

У вартість включено:

  • підготовка пакету документів на реєстрацію змін;
  • підготовка протоколу загальних зборів;
  • сплата зборів за реєстрацію;
  • підготовка довіреності;
  • послуги з нотаріального завірення протоколу рішення.

Вартість наших послуг фіксована і не передбачає прихованих платежів, вона включає в себе всі витрати, послуги нотаріуса і мита за проведення зміни директора.
Іншими словами: ви платите один раз і отримуєте готовий результат.

Крім цього, крім зміни директора ми допоможемо подати (розкрити) інформацію про кінцевих бенефіціарів (власників, контролерів) разом з зміною адреси ТОВ, назвою компанії або будь-якими іншими діями в сфері зміни бізнесу.

Це дозволить вам не тільки за один раз вирішити всі проблеми, але і заощадити гроші на адміністративні збори, оскільки мито за одне або кілька реєстраційних дій буде одна – 620грн.(0,3 прожиткових мінімуми для працездатних громадян).

Зверніть увагу, що на даний момент підприємство зобов’язане раз підтвердити бенефіціарів, подавши при реєстраційному дії нотаріальні копії паспортів власників.

Звертаємо увагу, що для підтвердження інформації про кінцевих бенефіціарів власників підприємства, додатково оплачується нормальне завірення паспорта старого зразка (200грн. За 1 паспорт)

Способы оплаты

Произвести оплату за услуги нашей компании можно одним из следующих способов

Как получить консультацию по услуге

З цією послугою також замовляють

Найбільш поширені запитання

Вимоги, повноваження і відповідальність директора

Окремо, хочемо звернути уваги на нові вимоги, які стосуються обов’язків, повноважень і відповідальності директора, дана інформація буде корисна не тільки тим, хто бажає провести зміну керівника компанії, але і починаючим підприємцям, які хочуть відкрити власний бізнес.
Згідно нового закону можна виділити ряд найбільш цікавих і актуальних нововведень, які наші фахівці настійно рекомендують відобразити в новому статуті компанії:

  1. Перелік афілійованих осіб, який зобов’язаний надати директор, вступивши на посаду. До них відносять юридичні особи, підконтрольні директору, члени сім’ї, а також родичі з найближчого оточення. Якщо серед осіб відбулися які-небудь зміни, інформація про це повинна бути відома не пізніше 5 днів з моменту зміни ситуації.
  2. Обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Є ряд дій, які директор не має право здійснювати без погодження з Наглядовою радою або загальними зборами учасників. До них відносяться:
    1. виступати, як приватний підприємець, здійснюючи діяльність у тій же сфері, що і підконтрольне йому підприємство;
    2. директор не має право бути директором або одним з членів наглядової ради компанії, яка працює в подібній області;
    3. також йому заборонено бути членом командитного або повного товариства, які працюють в аналогічній сфері.
  3. Порушення будь-якого з перерахованих вище пунктів може служити підставою для припинення контракту з ним. Компенсація також не виплачується.

  4. Виникнення субсидіарної відповідальності перед кредиторами. У разі, коли ТОВ / ТДВ в порівнянні з минулим роком знизило чисті активи на 50% і більше, директор зобов’язаний організувати збори учасників. Терміни скликання зборів не повинні перевищувати 60 днів з того моменту, як сталося таке зниження. На зборах необхідно обговорити питання, які допоможуть відновити фінансовий стан, може бути, прийняти рішення про зниження статутного капіталу. Також може обговорюватися можливість ліквідації ТОВ або ТДВ.
    Чим загрожує для директора відмову в скликанні таких зборів? Якщо протягом 3-х років після цього відбувається крах активів і банкрутство, то субсидіарну відповідальність перед кредиторами лягати на директора підприємства, якщо компанія не може їх задовольнити.
  5. Виникнення солідарної відповідальності перед ТОВ / ТДВ – якщо дії або бездіяльність директора привели до заподіяння шкоди компанії, то він відповідає безпосередньо перед компанією, а не її кредиторами.
  6. Солідні угоди. У статуті будь-якої компанії існує прописана процедура здійснення великих угод, що не суперечить вимогам чинного законодавства. Його суворо повинен дотримуватися директор. Тобто, перш ніж укладати угоду Наглядова рада або загальні збори учасників має схвалити її проведення. У зворотному випадку за всі можливі збитки відповідає директор.
  7. Особиста зацікавленість в угодах. Якщо в статуті компанії є порядок, згідно з яким укладаються зацікавлені угоди, то директор зобов’язаний його строго дотримуватися. При порушенні цього порядку відповідальність за збитки несе директор.
  8. Виплата дивідендів. Якщо учасників товариства вводять в оману щодо фінансового стану компанії, надають недостовірну інформацію про ТОВ / ТДВ, то відповідальність за виплату дивідендів розподіляється між усіма учасниками компанії, в тому числі, і на директора.
  9. Допомогу аудиторам. При здійсненні незалежної перевірки в компанії директор повинен посприяти аудитору, надавши для ознайомлення всю необхідну документацію.
  10. Зняття повноважень. Повноваження директора вважаються завершеними, а він звільненим тільки після того, як на його місце наказом буде призначений новий директор або особа, яка буде тимчасово виконувати його обов’язки.