Зміна керівника може знадобитися будь-якій юр особі, незалежно від її організаційно-правової форми: товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) або приватне підприємство (ПП).
Компанія “Радник” поміняє директора у Вашій компанії за 2 дні за розумною ціною.
Беремо на себе документи, черги, бюрократію.
Ціна послуги без витрат і мит від 1000 грн.
Ціна послуги “Зміна директора під ключ” 3000 грн.
З нашою допомогою процедура зміни директора буде для вас гарантовано успішної і максимально швидкою. Так, в більшості випадків зміна директора може бути завершена в термін до 3-х робочих днів.
Виконання роботи в такий термін можна домогтися тільки шляхом грамотного і професійного підходу до оформлення і подачі пакета документів, необхідного для зміни керівника.
Здійснюючи цю процедуру самостійно, пам’ятайте, що в разі виявлення реєстратором навіть найдрібніших помилок, термін зміни старого директора на нового може істотно збільшитися.
Завдяки співпраці з нашою компанією, ви можете уникнути затягування процесу, швидко і ефективно провести зміну директора.
Ми маємо величезний досвід в області реєстрації та зміни бізнесу
Наші співробітники постійно відстежують всі нюанси змін у чинному законодавстві, щоб надати кваліфіковану і грамотну підтримку з усіх питань, які вас цікавлять.
Ми супроводжуємо процедуру зміни керівника від первинної консультації і до досягнення кінцевого результату – зміни директора.
Наші фахівці нададуть вам детальну консультацію.
Розповімо про складні речі зрозумілою мовою.
Якщо ж Ви вирішите провести зміну генерального директора ТОВ самостійно, то нижче ми наведемо основні етапи цієї реєстраційної процедури
Зазвичай зміна директора ТОВ відбувається або при купівлі-продажу підприємства, або ж внаслідок кадрових рішень власників фірми.
При виникненні такої необхідності, підприємець задається питаннями: як поміняти директора ТОВ?
Наскільки складна процедура зміни директора?
Які документи необхідно подати щоб змінити керівника ТОВ?
Перш за все, хочемо звернути вашу увагу, що найголовніше у всій процедурі зміни директора ТОВ – це чітке і неухильне виконання всіх встановлених норм.
Звернутися до фахівців слід в таких випадках:
Перше, що необхідно зробити – це підготувати протокол загальних зборів, на якому б були присутні всі діючі учасники компанії.
У протоколі вказується особа, яка контролюватиме своєчасне проведення необхідних реєстраційних дій, прописують причини, які потягли за собою зміну генерального директора.
У протоколі вказується день звільнення старого директора і прийняття на роботу нового. Дні повинні бути робочими для підприємства.
Крім того, ці 2 події не повинні відбуватися в один день.
Багато суперечок виникає про те, хто ж повинен призначити на посаду нового директора?
При первинній реєстрації директор сам призначає себе на посаду, спираючись при цьому на рішення загальних зборів учасників компанії.
Однак, на працюючому підприємстві, при зміні директора, нового директора призначає старий.
Існує ряд вимог по оформленню протоколу зборів учасників компанії.
Будь-яке відхилення може привести до несприятливих наслідків надалі і дозволить визнати даний протокол недійсним.
Після цього вирішується питання з наділенням повноваженнями довіреної особи, яка здійснюватиме необхідні реєстраційні дії.
Для цього оформляється довіреність, в якій вказується дані особи, перелік дозволених дій, а також список організація, в яких він має право представляти підприємство.
Ці дії може здійснювати як працівник підприємства, так і будь-яке інше довірена особа, наприклад, наш фахівець в області реєстрації бізнесу.
Звертаємо увагу, якщо раніше діючий директор фіксував довіреність своїм підписом, то зараз довіреність повинна бути нотаріально завірена, також, як і протокол.
Внесення змін до державного реєстру. Особа, на яке була виписана довіреність, для зміни директора звертається до реєстратора. Реєстратор фіксує дані, отримані від представника компанії, і після цього видає відповідну виписку.
авайте розберемо, який пакет документів необхідно підготувати для того, щоб змінити директора компанії.
Звертаємо увагу, що неточності в підготовці документів часто призводять до того, що реєстратор відмовляється проводити реєстрацію зміни директора.
Після фіксації наданих даних про зміну директора в Державному реєстрі, вся інформація автоматично потрапляє до податкових органів. І це дуже зручно, оскільки позбавляє від спеціального звернення до них.
Щоб уникнути проблем надалі і правильно поміняти директора ТОВ, необхідно грамотно і акуратно, без помилок оформити і зібрати весь перелік необхідних документів.
З точки зору фахівця, який регулярно стикається зі змінами та реєстрацією бізнесу, поміняти директора досить просто. Хоча ми і ознайомили вас з черговістю і з усіма нюансами цього процесу, але, дуже часто, на практиці виникають тонкощі, які неможливо передбачити.
До того ж не варто забувати, що взаємодія з державними органами нерозривно пов’язане з таким поняттям, як бюрократія держслужбовців. І тільки консультація і постійний супровід грамотного юриста дозволять уникнути проблем через помилки при заповненні документів і прискорить бюрократичну тяганину.
Більш детально порядок і умови реєстрації, перереєстрації прописані в новому законі «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (далі по тексту – Закон), який вступив в дію з 17.06.18 р Змінилися не тільки повноваження директора, а й вимоги до статутних документам ТОВ.
Вартість наших послуг фіксована і не передбачає прихованих платежів, вона включає в себе всі витрати, послуги нотаріуса і мита за проведення зміни директора.
Іншими словами: ви платите один раз і отримуєте готовий результат.
Крім цього, крім зміни директора ми допоможемо подати (розкрити) інформацію про кінцевих бенефіціарів (власників, контролерів) разом з зміною адреси ТОВ, назвою компанії або будь-якими іншими діями в сфері зміни бізнесу.
Це дозволить вам не тільки за один раз вирішити всі проблеми, але і заощадити гроші на адміністративні збори, оскільки мито за одне або кілька реєстраційних дій буде одна – 620грн.(0,3 прожиткових мінімуми для працездатних громадян).
Зверніть увагу, що на даний момент підприємство зобов’язане раз підтвердити бенефіціарів, подавши при реєстраційному дії нотаріальні копії паспортів власників.
Звертаємо увагу, що для підтвердження інформації про кінцевих бенефіціарів власників підприємства, додатково оплачується нормальне завірення паспорта старого зразка (200грн. За 1 паспорт)
Произвести оплату за услуги нашей компании можно одним из следующих способов
Безналичными для юридических лиц и физических лиц на расчетный счет, открытый в АТ КБ “Приватбанк”.
Оплата по безналичному расчету производится в кассе отделения любого банка или с расчетного счета Вашей фирмы.
Для юридических лиц предоставляется пакет всех необходимых документов.
Безнал +10%
Банковской картой Visa и MasterCard на карточный счет предпринимателя, открытый в АТ КБ “Приватбанк”.
Оплата возможна только картами, выпущенными на территории Украины.
Оплата наличными в нашем офисе, с получением квитанции о внесении средств.
Оплата производится исключительно в национальной валюте.
Консультации и прием клиентов проводится в нашем офисе по адресу 69035, Украина, Запорожье вул. Незалежної України, 76
Офис работает по графику:
Также мы готовы максимально работать с клиентами в онлайн:
Окремо, хочемо звернути уваги на нові вимоги, які стосуються обов’язків, повноважень і відповідальності директора, дана інформація буде корисна не тільки тим, хто бажає провести зміну керівника компанії, але і починаючим підприємцям, які хочуть відкрити власний бізнес.
Згідно нового закону можна виділити ряд найбільш цікавих і актуальних нововведень, які наші фахівці настійно рекомендують відобразити в новому статуті компанії:
Порушення будь-якого з перерахованих вище пунктів може служити підставою для припинення контракту з ним. Компенсація також не виплачується.