Ліквідація підприємця

Процедура ліквідації, а точніше закриття ФОП (підприємця) в Запоріжжі, останнім часом значно спрощена, хоча і має ряд неочевидних нюансів. У загальних рисах, з 08 липня 2014 року процедура починається і закінчується подачею заяви державному реєстратору про припинення підприємницької діяльності. У той же час, на практиці у підприємців виникають наступні питання: 1) що робити зі своїми рахунками в банку; 2) як знятися з обліку в податковій та пенсійному фонді, що робити із заборгованістю; 3) як правильно заповнити картку для реєстратора; 4) що робити з печаткою і документами.

hero image

Відразу відзначимо, що згідно чинного законодавства проходити перевірку в податковій підприємцю при закритті не потрібно. При цьому, у ФОП після закриття залишається ряд обов’язків перед державою: подати річні і ліквідаційний звіти, заплатити податки за місяць закриття. Крім того, якщо у ФОП були неподані звіти за попередні періоди, заборгованість зі сплати податків, ліквідація не врятує від цих проблем і рано чи пізно податковий орган відкриє праверку. Як ви бачите, процедура ліквідації підприємця в Запоріжжі має безліч особливостей і її краще проходити за допомогою фахівця. Наші рекомендації проходження процедури ліквідації ФОП це: консультація з адвокатом про стан справ підприємця. подача документів держреєстратору на закриття ФОП. здача річних і ліквідаційного звіту. при необхідності здача звітів за минулі періоди і погашення заборгованості при її наявності.

Перелік необхідних документів та інформації для проведення процедури ліквідації підприємця (ФОП, ПП):

Вартість і умови

З усіма витратами і довіреність у нотаріуса - подача документів держреєстратору

Ціна 1000 грн


У вартість включено:

  • консультація
  • підготовка пакету документів на ліківідацію;
  • здача звітів (при замовленні цієї послуги);
  • підготовка довіреності;
  • послуги з нотаріального завірення (нотаріус знаходиться в одній будівлі з нами і ви не будете витрачати час на його відвідування).

З усіма витратами, з урахуванням послуг нотаріуса та здачею звітів в податковій інспекції

Ціна 1500 грн


У вартість включено:

  • консультація
  • підготовка пакету документів на ліківідацію;
  • здача звітів (при замовленні цієї послуги);
  • підготовка довіреності;
  • послуги з нотаріального завірення (нотаріус знаходиться в одній будівлі з нами і ви не будете витрачати час на його відвідування).