Cкоротіть витрати
на бухгалтерію до 60%
і здавайте звітність точно в строк!
Відсутність системності, недолік знань і «у мене є знайомий бухгалтер» ведуть в кращому випадку до необхідності виправляти помилки бухгалтерії у фахівців на етапі масштабування бізнесу. У гіршому ж випадку це обернеться
штрафами і проблемами при перевірках.
У кожного способу організації ведення бухгалтерського обліку будуть свої прихильники і противники. Переваги та недоліки детально описані на багатьох сайтах, і немає сенсу їх повторювати.
«Простий приклад одна помилка підприємця або« бухгалтера на чверть ставки »в оплаті такого простого платежу як« єдиний податок »веде до штрафу в 50% від розміру податку. Якщо не помітити помилку відразу то за рік ви переплатите податок на ці ж п’ятдесят відсотків! »Що вже говорити про штрафи за неправильно оформленого найманого працівника їх розмір починається з 140 000 грн.
Можна багато говорити про переваги і недоліки штатного бухгалтера, «знайомого бухгалтера «на удальонкє», бухгалтерського аутсорсингу.
У кожного способу організації ведення бухгалтерського обліку будуть свої прихильники і противники. Переваги та недоліки детально описані на багатьох сайтах, і немає сенсу їх повторювати.
На наш погляд основні критерії це вартість бухгалтерського супроводу та професійність його здійснення.
Якщо Ви зможете знайти баланс між цими двома критеріями – ви отримаєте те, що Вам потрібно – свободу від гір паперів, розумність витрат і підтримку професіоналів.
Про знаходженні «точки балансу» нашою компанією самі за себе говорять позитивні відгуки в «Гуглі», кількість клієнтів, які користуються бухгалтерськими послугами ЮК «Радник і розміщення наших аналітичних матеріалів провідними бухгалтерськими порталами країни (Бухгалтер911, Приватний підприємець).
Якщо Ви тільки почали власну справу й хочете спокійно займатися зароблянням грошей, не думаючи про горах паперів. Ми беремо на себе ведення підприємця (ФОП, ПП, ФОП) «під ключ» всього від 500 грн. в місяць!
Якщо Ви задумалися – а чи не занадто багато податків платите? Ми не пропонуємо ухилення від сплати податків. Але правильне бухгалтерський супровід це в тому числі вибір правильної системи оподаткування та рекомендації чесного і законного зменшення податкового навантаження. Як отримати консультацію щодо оподаткування?
ДокладнішеЯкщо Вам потрібна допомога у формуванні та подачі звітів. Навіть найпростіша система оподаткування – єдиний податок 1 групи – припускає подачу двох річних звітів. А якщо Ваш бізнес трохи складніший, то це: – здача звіту до пенсійного фонду про найманого працівника; – здача звіту 1 ДФ про виплачені фізособам доходи; – звіти по акцизах і РРО. Заповнення показників таких звітів максимально важлива процедура – адже саме ці цифри аналізує податкова і за підсумками може виставити штраф або прийти до Вас на перевірку.
ДокладнішеЯкщо Ви вели бухгалтерію самостійно, але зрозуміли, що це забирає все більше часу і заважає масштабування бізнесу. Так, основний маркер успішного справи – це відхід від «операційки» і вирішення стратегічних завдань. Ми готові повністю взяти всі поточні завдання: розрахунок і виплата зарплати, здача звітів по співробітниках, ведення кадрової документації, супровід ліцензій і РРО, обробка первинної документації.
ДокладнішеЕсли у Вас много наемных сотрудников или большая «текучка» кадров. Каждого сотрудника нужно правильно оформить – заявление о принятии на работу, трудовой договор, личное дело, уведомление в налоговую о принятии наемного сотрудника, правила внутреннего трудового распорядка, должностная инструкция, график отпусков – вот тот минимальный набор, который необходимо подготовить, чтобы не бояться визита инспекции по труду.
ДокладнішеЕсли Ваш бизнес подвержен рискам проверок и вниманию контролирующих органов. Мы выстроим такую систему работы, при которой проверяющим останется только уйти «не солоно хлебавши». Также наши адвокаты помогут пройти проверку с максимальной экономией Вашего времени и нервов.
За кожним клієнтом закріплюється свій досвідчений фахівець, який завжди знає особливості бізнесу клієнта і готовий не просто допомагати, а передбачати запит.
Ми не просто займаємося аутсорсингом бухгалтерських послуг, ми адвокатське об’єднання, яке складається як з фахівців у сфері бухгалтерії, так і з адвокатів – фахівців у сфері податкового права.
Ми по максимуму використовуємо всі досягнення сучасного світу, починаючи від зручних клієнту коштів комунікації (інтернет-месенджери, електронні ключі і т.д.) і закінчуючи спеціалізованим софтом для ведення бухгалтерського обліку.
Ми щомісяця перевіряємо стан розрахунків клієнта з бюджетом. Раннє виявлення можливої проблеми – це половина успіху в її вирішенні.
Ми розуміємо, що найм гарного фахівця обійдеться в 10000 грн. І почасти тому початківець бізнес схильний віддавати ведення бухгалтерського обліку «знайомою бухгалтерам». Ми пропонуємо Вам баланс – якісні бухгалтерські послуги за розумною ціною.
Всі документи наших клієнтів захищені адвокатською таємницею
Ми супроводжуємо компанії, що працюють як на внутрішньому ринку, так і з іноземними клієнтами
Салони краси, перукарні, барбершопи, масажні салони, і т.д.
Кафе, бари і ресторани, столові, піцерії
Ви можете зателефонувати нам або написати, залишити заявку на сайті. Після отримання Вашого запиту, ми готові організувати зустріч з нашим фахівцем або ж відповісти на питання, які Ви хотіли б з’ясувати до особистої зустрічі.
На зустрічі наш фахівець з’ясує всі нюанси Вашого бізнесу, які важливі для надання якісної послуги.
Після проведення консультації буде сформовано і узгоджено з Вами цінову пропозицію, підготовлений і відправлений на узгодження проект договору на надання бухгалтерських послуг.
Після підписання договору ми відразу ж приймаємо на себе відповідальність за Вашу бухгалтерську безпеку і готові працювати на успішність Вашого бізнесу!
У вартість включено:
При найманих співробітниках додатково:
У вартість включено:
При найманих співробітниках додатково:
У вартість включено:
При загальній системі і ПДВ додатково: