Бухгалтерські послуги

Cкоротіть витрати
на бухгалтерію до 60%
і здавайте звітність точно в строк!

hero image

Шукаєте послуги бухгалтерії в Запоріжжі?

Company

Відсутність системності, недолік знань і «у мене є знайомий бухгалтер» ведуть в кращому випадку до необхідності виправляти помилки бухгалтерії у фахівців на етапі масштабування бізнесу. У гіршому ж випадку це обернеться
штрафами і проблемами при перевірках.

У кожного способу організації ведення бухгалтерського обліку будуть свої прихильники і противники. Переваги та недоліки детально описані на багатьох сайтах, і немає сенсу їх повторювати.

«Простий приклад одна помилка підприємця або« бухгалтера на чверть ставки »в оплаті такого простого платежу як« єдиний податок »веде до штрафу в 50% від розміру податку. Якщо не помітити помилку відразу то за рік ви переплатите податок на ці ж п’ятдесят відсотків! »Що вже говорити про штрафи за неправильно оформленого найманого працівника їх розмір починається з 140 000 грн.

Можна багато говорити про переваги і недоліки штатного бухгалтера, «знайомого бухгалтера «на удальонкє», бухгалтерського аутсорсингу.

У кожного способу організації ведення бухгалтерського обліку будуть свої прихильники і противники. Переваги та недоліки детально описані на багатьох сайтах, і немає сенсу їх повторювати.

На наш погляд основні критерії це вартість бухгалтерського супроводу та професійність його здійснення.

Якщо Ви зможете знайти баланс між цими двома критеріями – ви отримаєте те, що Вам потрібно – свободу від гір паперів, розумність витрат і підтримку професіоналів.

Про знаходженні «точки балансу» нашою компанією самі за себе говорять позитивні відгуки в «Гуглі», кількість клієнтів, які користуються бухгалтерськими послугами ЮК «Радник і розміщення наших аналітичних матеріалів провідними бухгалтерськими порталами країни (Бухгалтер911, Приватний підприємець).

Коли аутсорсинг бухгалтерських послугможе бути Вам цікавий

SVG

Cтарт бізнесу

Якщо Ви тільки почали власну справу й хочете спокійно займатися зароблянням грошей, не думаючи про горах паперів. Ми беремо на себе ведення підприємця (ФОП, ПП, ФОП) «під ключ» всього від 500 грн. в місяць!

SVG

Оптимізація податків

Якщо Ви задумалися – а чи не занадто багато податків платите? Ми не пропонуємо ухилення від сплати податків. Але правильне бухгалтерський супровід це в тому числі вибір правильної системи оподаткування та рекомендації чесного і законного зменшення податкового навантаження. Як отримати консультацію щодо оподаткування?

Докладніше
SVG

Здача звітності

Якщо Вам потрібна допомога у формуванні та подачі звітів. Навіть найпростіша система оподаткування – єдиний податок 1 групи – припускає подачу двох річних звітів. А якщо Ваш бізнес трохи складніший, то це: – здача звіту до пенсійного фонду про найманого працівника; – здача звіту 1 ДФ про виплачені фізособам доходи; – звіти по акцизах і РРО. Заповнення показників таких звітів максимально важлива процедура – адже саме ці цифри аналізує податкова і за підсумками може виставити штраф або прийти до Вас на перевірку.

Докладніше
SVG

Відхід від «операційки»

Якщо Ви вели бухгалтерію самостійно, але зрозуміли, що це забирає все більше часу і заважає масштабування бізнесу. Так, основний маркер успішного справи – це відхід від «операційки» і вирішення стратегічних завдань. Ми готові повністю взяти всі поточні завдання: розрахунок і виплата зарплати, здача звітів по співробітниках, ведення кадрової документації, супровід ліцензій і РРО, обробка первинної документації.

Докладніше
SVG

Проблемы с учетом кадров

Если у Вас много наемных сотрудников или большая «текучка» кадров. Каждого сотрудника нужно правильно оформить – заявление о принятии на работу, трудовой договор, личное дело, уведомление в налоговую о принятии наемного сотрудника, правила внутреннего трудового распорядка, должностная инструкция, график отпусков – вот тот минимальный набор, который необходимо подготовить, чтобы не бояться визита инспекции по труду.

Докладніше
SVG

Ризик перевірок

Если Ваш бизнес подвержен рискам проверок и вниманию контролирующих органов. Мы выстроим такую систему работы, при которой проверяющим останется только уйти «не солоно хлебавши». Также наши адвокаты помогут пройти проверку с максимальной экономией Вашего времени и нервов.

Що ми пропонуємо

«Рецепт» правильного бухгалтерського обслуговування від компанії «Советник»
1

Системне побудова роботи

За кожним клієнтом закріплюється свій досвідчений фахівець, який завжди знає особливості бізнесу клієнта і готовий не просто допомагати, а передбачати запит.

2

Командна робота

Ми не просто займаємося аутсорсингом бухгалтерських послуг, ми адвокатське об’єднання, яке складається як з фахівців у сфері бухгалтерії, так і з адвокатів – фахівців у сфері податкового права.

3

Використання технологій

Ми по максимуму використовуємо всі досягнення сучасного світу, починаючи від зручних клієнту коштів комунікації (інтернет-месенджери, електронні ключі і т.д.) і закінчуючи спеціалізованим софтом для ведення бухгалтерського обліку.

4

Контроль

Ми щомісяця перевіряємо стан розрахунків клієнта з бюджетом. Раннє виявлення можливої проблеми – це половина успіху в її вирішенні.

5

Розумність ціноутворення

Ми розуміємо, що найм гарного фахівця обійдеться в 10000 грн. І почасти тому початківець бізнес схильний віддавати ведення бухгалтерського обліку «знайомою бухгалтерам». Ми пропонуємо Вам баланс – якісні бухгалтерські послуги за розумною ціною.

Всі документи наших клієнтів захищені адвокатською таємницею

Комплексна послуга бухгалтерського обліку в будь-якому з
видів наших пропозицій має на увазі також:

  • Вироблення рекомендацій для поліпшення ситуації, а не просто «слідування потоку»
  • Турботу про економію Вашого часу та ресурсів
  • Консультування з юридичних і фінансових питань в необмеженому обсязі
  • Прописану в договорі відповідальність за нашу роботу
  • Оперативне повідомлення про важливі для Вашого бізнесу зміни в законодавстві
  • Строге дотримання обумовлених термінів
    Ми дуже відповідально ставимося до питань дотримання термінів.
  • Вирішення виникаючих проблем без відкладання і надання пріоритету іншим клієнтам.
Company

Для яких бізнесів підходить послуга
бухгалтерського супроводу?

service

IT сфера

Ми супроводжуємо компанії, що працюють як на внутрішньому ринку, так і з іноземними клієнтами

service

Сфера послуг

Салони краси, перукарні, барбершопи, масажні салони, і т.д.

service

Підприємство громадського харчування

Кафе, бари і ресторани, столові, піцерії

service

Компанії роздрібної та інтернет торгівлі

service

Компанії оптової торгівлі

Як почати співпрацю з отримання
бухгалтерських послуг?

1

Ми отримуємо Ваш запит на консультацію

Ви можете зателефонувати нам або написати, залишити заявку на сайті. Після отримання Вашого запиту, ми готові організувати зустріч з нашим фахівцем або ж відповісти на питання, які Ви хотіли б з’ясувати до особистої зустрічі.

2

Консультація online або offline

На зустрічі наш фахівець з’ясує всі нюанси Вашого бізнесу, які важливі для надання якісної послуги.

3

Підготовка цінової пропозиції

Після проведення консультації буде сформовано і узгоджено з Вами цінову пропозицію, підготовлений і відправлений на узгодження проект договору на надання бухгалтерських послуг.

4

Підписання договору

Після підписання договору ми відразу ж приймаємо на себе відповідальність за Вашу бухгалтерську безпеку і готові працювати на успішність Вашого бізнесу!

Вартість і умови

Для підприємців 2-3 групи без найманих працівників / с 1-2 найманими працівниками

Ціна 700 грн/1500 грн/місяць

У вартість включено:

  • бухгалтерські та юридичні консультації,
  • ведення книги обліку доходів,
  • здача звітів,
  • контроль зарахування податкових платежів,
  • інформування про зміни в законодавстві,
    виставлення рахунків на оплату податків,

При найманих співробітниках додатково:

  • оформлення згідно КЗпП,
  • нарахування та виплата зарплати 2 рази на місяць,
  • здача звітів про співробітників,
  • кадровий супровід

Для підприємців на загальній системі без найманих працівників / с 1-2 найманими працівниками

Ціна 1200 грн/2000 грн/місяць

У вартість включено:

  • бухгалтерські та юридичні консультації,
  • ведення книги обліку доходів,
  • здача звітів,
  • контроль зарахування податкових платежів,
  • інформування про зміни в законодавстві,
    виставлення рахунків на оплату податків,

При найманих співробітниках додатково:

  • оформлення згідно КЗпП,
  • нарахування та виплата зарплати 2 рази на місяць,
  • здача звітів про співробітників,
  • кадровий супровід

Для юридичних осіб на єдиному податку / на загальній системі оподаткування - пдв

Ціна 3000 грн/від 4500 грн/міс.

У вартість включено:

  • бухгалтерські та юридичні консультації,
  • кадровий облік,
  • здача звітності,
  • Виплата заробітної плати,
  • оформлення відряджень, авансів,
  • облік і оформлення господарських операцій,

При загальній системі і ПДВ додатково:

  • виписка і реєстрація податкових накладних,
  • ведення первинної документації,
  • РРО, акциз,
  • еквайринг, валюта