Юридична компанія Радник допоможе подати (розкрити) інформацію про кінцевих бенефіціарів (власників, контролерів) юридичних осіб державного реєстратора в місті Запоріжжя, Запорізької області. Ми беремо на себе підготовку необхідних документів, час у чергах, бюрократію. Ви отримуєте тільки готовий результат.
Для резидентів України – від 2000 грн. під ключ
Для нерезидентів – від 2300 грн. під ключ
Зовсім скоро, починаючи з 12.07.21р., під загрозою великих штрафів, всім підприємствам доведеться розкрити або оновити інформацію про своїх кінцевих бенефіціарів власників. Це стало необхідно в зв’язку з введенням нових правил: тепер у компаній, які були створені до 28.04.2020 року, буде термін протягом 3 місяців з дня набрання чинності положення, що затверджує форму і зміст структури власності (опублікований 11.06.21р. та рступає в силу 12.07.21г.), для того щоб надати інформацію про бенефіціарних вигодонабувачів реєстратору. Юрособи, які зареєстровані після 28 квітня 2020 р., вже будуть це робити за оновленими формами реєстраційних заяв щорічно в термін 14 днів або протягом року при виникненні змін протягом 30 днів. Послуга по внесенню інформації про кінцевих бенефіціарних власників включає:
Ми співпрацюємо з низкою нотаріусів Запоріжжя, і підписання документів буде для вас швидким і комфортним.
Наша команда за 2-3 робочих дня допоможе виконати всі необхідні формальності при підготовці і подачі документів державному реєстратору про кінцевих бенефіціарів вашої компанії. Цей строк включає в себе підготовку необхідних документів, їх подача реєстратору і отримання результату – внесення інформації.
Зверніть увагу, що з 12 липня 2021 року розпочнеться відлік 3-х місячного терміну, протягом якого ВСІ компанії, зареєстровані до 28.04.2020р., зобов’язані розкрити структуру власності та актуалізувати дані про кінцевих бенефіціарів власників. У цей 3-й місячний термін адміністративний збір за актуалізацію даних не стягується. Виходячи з нашого досвіду, і прогнозуючи ажіотаж, відпустки нотаріусів та карантинні заходи в центрах адміністративних послуг (попередній запис наперед), ми рекомендуємо почати підготовку документів вже зараз.
Ми узгодимо з вами, які документи і відомості необхідні нам для роботи. Після цього, в залежності від вашого бажання, ми можемо провести зустріч в нашому офісі або ж відразу підготуємо і відправимо електронною поштою на узгодження проекти документів.
Спеціаліст, при зустрічі, в нашому офісі, уточнить необхідні деталі, відповість на ваші запитання, організує підготовку і посвідчення необхідних документів для їх подачі держреєстратору.
Ми самостійно подаємо всі необхідні документи реєстратору.
Після успішного внесення даних до реєстру наш фахівець зв’яжеться з вами.
Ця необхідність пов’язана зі вступом в дію нової редакції Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів» від 28.04.2020р. Нормами закону були внесені правила розкриття офіційної інформації про вигодонабувача(бенефіціара). Так, юридичні особи, що були зареєстровані до набрання чинності цим законом (28.04.2020), зобов’язані подати держреєстратору інформацію за вимогами, що затверджується наказом Держфінмоніторингу (який за станом на початок липня 2020р. Поки не з’явився, але повинен бути затверджений Мінфіном до 28.07.2020). На таку подачу відводиться строк 3 місяці, в іншому випадку – штраф. Крім того, якщо в структурі власності компанії відбулися зміни (змінились учасники, співвідношення часток, змінився статутний капітал учасників, що призвело до зміни ступеня впливу) повідомлення подається протягом місяця з дня набрання чинності змін в реєстрі. Якщо будуть самостійно виявлені помилки або некоректні дані, неповна або недостовірна інформація, уточнення допускається подати протягом 3 робочих днів. З 2021 року всі юридичні особи будуть змушені щорічно , протягом 14 календарних днів з моменту своєї держреєстрації, надавати інформацію про кінцевих бенефіціарів власників(КБВ). Наприклад, якщо компанія була зареєстрована 01.01.2017 року, то їй необхідно буде подавати інформацію про кінцевих бенефіціарів в період з 02 по 16 січня щороку починаючи з 2021 року. Варто також відзначити, що в разі якщо КБВ вже внесений до ЄДР, то за підтвердження даних про бенефіциарних власників адміністративний збір не стягується. Однак, за подачу інформації про них в рамках інших реєстраційних дій доведеться заплатити мито в розмірі 620грн. (0,3 прожиткових мінімуми для працездатних громадян станом на 2020 рік). Юридичні особи, які були зареєстровані до 28 квітня 2020 року, повинні подавати дані безкоштовно. Про це прямо зазначено в частині 1 статті 36 ЗУ «Про держреєстрацію юросіб та фізичних осіб-підприємців», згідно з якою за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, пов’язаних з приведенням їх у відповідність з законами, адміністративний збір не стягується. Однак, дана пільга буде діяти тільки протягом 3 місяців відведених на внесення таких змін, після чого за дані реєстраційні дії буде стягуватися збір.
Важливий момент! Починаючи з 2021 року обов’язок розкривати дані про КБС лягає на всіх юридичних осіб. Робити це потрібно буде щорічно протягом 14 днів після дати державної реєстрації (враховуються день і місяць). Якщо немає КБВ (таке відбувається, коли багато засновників і частка кожного не перевищує 25%), подаються відомості про причини його відсутності
Найчастіше, при оновленні інформації про КБВ, виявляється, що змінилися паспортні дані засновників в компанії, це тягне за собою оновлення даних в реєстрі і статуті підприємства. В такому випадку, готується протокол (рішення) загальних зборів (власника) і нова редакція статуту.
Якщо остання зміна в ньому було до 2018 року, ми також приведемо ваш статут відповідно до вимог нового законодавства України.
Для юридичних осіб, створених на території України кількома громадянами, існує таке поняття як бенефіціар (кінцевий вигодонабувач) – особа яка робить вирішальний вплив на його господарську діяльність і отримує вигоду від його діяльності. У вузькому сенсі, ознакою кінцевого бенефіціарного власника, є володіння 25 і більше відсотками голосів, а також особи яка безпосередньо або за допомогою участі в інших компаніях є власником компанії / справляє істотний вплив на її дії. Щоб трохи розібратися, розглянемо на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю під назвою «А». Припустимо, в складі ТОВ «А» є два засновники – фізична особа та юридична особа – ТОВ «Б». Частки, між ними, розподілені як 50 на 50 відсотків. У той же час, у юридичної особи – ТОВ «Б», є свої власники: дві фізичні особи з рівними частками. В такому випадку, у ТОВ «А» буде 3 кінцевих бенефіціара: фізична особа власник (50%) і два власника юрособи-засновника, частки яких у відсотковому співвідношенні як кінцевих бенефіціарів ТОВ «А» необхідно розрахувати. Якщо ж в ТОВ «А» бенефіціар ТОВ «Б», в якому, в свою чергу, бенефіціар теж юрособу – ТОВ «В», то інформацію доведеться розкривати як “матрьошку”, тобто до «кінцевого бенефіціара» фізособи, звідси і назва.
Ні, в окремому рішенні немає необхідності. Про це прямо зазначено в пункті 2 частини 4 статті 17 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Рішення може знадобитися лише в тому випадку, коли одночасно будуть вноситися інші зміни, наприклад до статуту компанії.
Від Вас будуть потрібні наступні документи / інформація:
Якщо до складу засновників входить інше підприємство *
Коли засновник фізособа-нерезидент *:
Якщо засновник компанія-нерезидент:
* (Всі документи юрособи-нерезидента повинні бути апостильовані, перекладені українською мовою, переклад завірений нотаріально).
Зверніть увагу! Виходячи з нових правил, юридична особа зобов’язана повідомити державного реєстратора протягом 30 робочих днів з моменту будь-яких змін, які відбулися в його структурі власності або в даних про бенефіціарних власників, в іншому випадку – штраф від 17000 до 51000. Крім того, якщо раніше подана інформація містить помилки – є певний термін для їх виправлення, він становить три робочих дні, інакше – штраф.
Окрім внесення змін про кінцевих бенефіціарів, ми зможемо допомогти вам і в інших юридичних, бухгалтерських та реєстраційних питаннях, які часто взаємопов’язані. Наприклад, часто КБВ змінюються внаслідок продажу частки компанії – ми допоможемо безпечно провести операцію, візьмемо на себе всі оформлення і допоможемо вибудувати правильну структуру на подальшу роботу. Такий підхід допоможе заощадити ваш час і гроші.
Наша команда включає досвідчених бухгалтерів, адвокатів і фахівців в області реєстрації бізнесу. Ми знайдемо відповідь на будь-яке ваше питання. Допоможемо вирішити проблеми, яку Ви, можливо, поки не помічаєте – але вона вже існує і може надалі позначитися негативним чином, якщо її не передбачити
Доскональне дотримання термінів виконання взятих на себе зобов’язань – кредо нашої компанії.
Вже протягом 15 років наша компанія займається вирішенням юридичних та бухгалтерських «головоломок».
У вартість включено:
Остаточна сума залежить від кількості бенефіціарів в юрособі (+200 грн. за кожного КБВ), оскільки передбачає додаткове нотаріальне засвідчення паспорту кожного з них. Також, якщо бенефіціара не внесено до ЄДР або його дані не збігаються з даними реєстру – необхідно платити адміністративний збір (+700 грн.)
Паспорти нового зразка – ID-карта (з безконтактним електронним носієм) не вимагають нотаріального посвідчення, що знижує вартість послуги.
У вартість включено:
Остаточна сума залежить від кількості бенефіціарів в юрособі (+200 грн. за кожного КБВ), оскільки передбачає додаткове нотаріальне засвідчення паспорту кожного з них. Також, якщо бенефіціара не внесено до ЄДР або його дані не збігаються з даними реєстру – необхідно платити адміністративний збір (+700 грн.)
Паспорти нового зразка – ID-карта (з безконтактним електронним носієм) не вимагають нотаріального посвідчення, що знижує вартість послуги.
У вартість включено:
Остаточна сума залежить від кількості бенефіціарів в юрособі (+200 грн. за кожного КБВ), оскільки передбачає додаткове нотаріальне засвідчення паспорту кожного з них. Також, якщо бенефіціара не внесено до ЄДР або його дані не збігаються з даними реєстру – необхідно платити адміністративний збір (+700 грн.)
Паспорти нового зразка – ID-карта (з безконтактним електронним носієм) не вимагають нотаріального посвідчення, що знижує вартість послуги.
Зазначені ціни включають в себе роботу «під ключ». Інакше кажучи, ми беремо на себе всі адміністративні збори, нотаріальні послуги, підготовку і подачу документів. Ви отримуєте тільки результат.
Якщо паспорт у бенефіціара – нового зразка, з безконтактним електронним носієм (для громадян України) – то вказівка цієї інформації в реєстраційній картці буде досить для оновлення інформації про КБВ, якщо ж паспорт старого зразка або іноземного громадянина – до картки необхідно буде докласти нотаріально завірену копію його паспорта. Якщо засновником компанії є юрособа, то потрібно подати інформацію про КБС цієї юрособи. А також завірений витяг або виписку з торговельного чи судового реєстру – для засновника – юрособи-нерезидента.
Санкції за неподання відомостей, затримку, досить серйозні. Так, директор може отримати адміністративний штраф в сумі вiд 7 000 до 51 000 гривен. Є і кримінальна відповідальність за надання завідомо неправдивих відомостей. Такий злочин карається штрафом від 85 до 136 тисяч гривень. Альтернативними заходами є арешт на строк від 3 до 6 місяців або позбавлення волі на строк до 3 років. Якщо такі дії вчинені повторно, за попередньою змовою групою осіб, або службовою особою, можливі штраф від 136 до 170 тис. грн або позбавлення волі на строк від трьох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади (здійснювати певну діяльність) на термін до трьох років або без такого.
Не можуть вважатися кінцевими бенефіціарними власниками навіть при наявності прав на 25 або більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі (пункту 30, 40 статті 1 Закону “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення “:
Щороку, протягом 14 днів з моменту державної реєстрації компанії, необхідно буде подавати наступний пакет документів для поновлення: 1. Дані про структуру власності (на даний момент разрабатиается); 2. Завірену (у нотаріуса) копію паспорта КБС (виняток – наявність паспорта нового зразка, з безконтактним електронним носієм); 3. засвідчили витяг або виписку з торговельного чи судового реєстру – для засновника юрособи-нерезидента; 4. Заява про підтвердження відомостей про кінцевих бенефіціарів власників.