Подача інформації про кінцевих бенефіціарів власників

Юридична компанія Радник допоможе подати (розкрити) інформацію про кінцевих бенефіціарів (власників, контролерів) юридичних осіб державного реєстратора в місті Запоріжжя, Запорізької області.

Ми беремо на себе підготовку необхідних документів, час у чергах, бюрократію. Ви отримуєте тільки готовий результат.

Для резидентів України – від 1500 грн.

Для нерезидентів – від 2000 грн.

hero image
Що входить у вартість послуги Строк внесення змін Необхідні документи Вартість Питання-відповідь Чому варто обрати саме нашу компанію?

Що включає послуга по внесенню відомостей про кінцевих бенефіціарних власників?

Зовсім скоро, під загрозою великих штрафів, всім підприємствам доведеться розкрити або оновити інформацію про своїх кінцевих бенефіціарних власників.
Це стало необхідно у зв’язку з введенням нових вимог: тепер у компаній, які були створені до 28.04.2020 року, буде термін на протязі 3 місяців з дня набрання чинності акту, що затверджує форму і зміст структури власності, для того, щоб надати інформацію про бенефіціарів реєстратору. Юрособи, які реєструються після 28 квітня, вже будуть це робити за оновленими формами реєстраційних заяв.

Послуга по внесенню інформації про кінцевих бенефіціарних власників включає:

  • нотаріальні послуги по посвідченню паспорта;
  • оплата довіреності, або реєстраційних дій;
  • підготовка та подача комплекту документів на реєстрацію для внесення інформації до реєстру;
  • супровід процесу внесення відомостей про бенефіціарів до держреєстру;
  • сплата адміністративного збору (у разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник не внесений до реєстру).

Ми співпрацюємо з низкою нотаріусів Запоріжжя, і підписання документів буде для вас швидким і комфортним.

Який строк подачі відомостей про кінцевих бенефіціарів власників?

Company

Наша команда за 2-3 робочих дня допоможе виконати всі необхідні формальності при підготовці і подачі документів державному реєстратору про кінцевих бенефіціарів вашої компанії. Цей строк включає в себе підготовку необхідних документів, їх подача реєстратору і отримання результату – внесення інформації.

Зверніть увагу, що з кінця липня 2020 року розпочнеться відлік 3-х місячного терміну, протягом якого ВСІ компанії, зареєстровані до 28.04.2020р., зобов’язані розкрити структуру власності та актуалізувати дані про кінцевих бенефіціарів власників.
У цей 3-й місячний термін адміністративний збір за актуалізацію даних не стягується.
Виходячи з нашого досвіду, і прогнозуючи ажіотаж, відпустки нотаріусів та карантинні заходи в центрах адміністративних послуг (попередній запис наперед), ми рекомендуємо почати підготовку документів вже зараз.

Як нам розпочати співпрацю?

1

Напишіть або зателефонуйте нам

Ми узгодимо з вами, які документи і відомості необхідні нам для роботи. Після цього, в залежності від вашого бажання, ми можемо провести зустріч в нашому офісі або ж відразу підготуємо і відправимо електронною поштою на узгодження проекти документів.

2

Приходьте на підписання документів

Спеціаліст, при зустрічі, в нашому офісі, уточнить необхідні деталі, відповість на ваші запитання, організує підготовку і посвідчення необхідних документів для їх подачі держреєстратору.

3

Ми самостійно подамо документи держреєстратору

Ми самостійно подаємо всі необхідні документи реєстратору.

4

Все готово!

Після успішного внесення даних до реєстру наш фахівець зв’яжеться з вами.

Изображение список

Навіщо потрібно подавати інформацію про кінцевих бенефіціарів власників: пам’ятка для бізнесу

Ця необхідність пов’язана зі вступом в дію нової редакції Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів» від 28.04.2020р.
Нормами закону були внесені правила розкриття офіційної інформації про вигодонабувача(бенефіціара). Так, юридичні особи, що були зареєстровані до набрання чинності цим законом (28.04.2020), зобов’язані подати держреєстратору інформацію за вимогами, що затверджується наказом Держфінмоніторингу (який за станом на початок липня 2020р. Поки не з’явився, але повинен бути затверджений Мінфіном до 28.07.2020). На таку подачу відводиться строк 3 місяці, в іншому випадку – штраф.

Крім того, якщо в структурі власності компанії відбулися зміни (змінились учасники, співвідношення часток, змінився статутний капітал учасників, що призвело до зміни ступеня впливу) повідомлення подається протягом місяця з дня набрання чинності змін в реєстрі. Якщо будуть самостійно виявлені помилки або некоректні дані, неповна або недостовірна інформація, уточнення допускається подати протягом 3 робочих днів.

З 2021 року всі юридичні особи будуть змушені щорічно , протягом 14 календарних днів з моменту своєї держреєстрації, надавати інформацію про кінцевих бенефіціарів власників(КБВ). Наприклад, якщо компанія була зареєстрована 01.01.2017 року, то їй необхідно буде подавати інформацію про кінцевих бенефіціарів в період з 02 по 16 січня щороку починаючи з 2021 року.

Варто також відзначити, що в разі якщо КБВ вже внесений до ЄДР, то за підтвердження даних про бенефіциарних власників адміністративний збір не стягується. Однак, за подачу інформації про них в рамках інших реєстраційних дій доведеться заплатити мито в розмірі 620грн. (0,3 прожиткових мінімуми для працездатних громадян станом на 2020 рік).

Юридичні особи, які були зареєстровані до 28 квітня 2020 року, повинні подавати дані безкоштовно. Про це прямо зазначено в частині 1 статті 36 ЗУ «Про держреєстрацію юросіб та фізичних осіб-підприємців», згідно з якою за державну реєстрацію змін до відомостей про юридичну особу, пов’язаних з приведенням їх у відповідність з законами, адміністративний збір не стягується. Однак, дана пільга буде діяти тільки протягом 3 місяців відведених на внесення таких змін, після чого за дані реєстраційні дії буде стягуватися збір.

Важливий момент! Починаючи з 2021 року обов’язок розкривати дані про КБС лягає на всіх юридичних осіб. Робити це потрібно буде щорічно протягом 14 днів після дати державної реєстрації (враховуються день і місяць). Якщо немає КБВ (таке відбувається, коли багато засновників і частка кожного не перевищує 25%), подаються відомості про причини його відсутності

Найчастіше, при оновленні інформації про КБВ, виявляється, що змінилися паспортні дані засновників в компанії, це тягне за собою оновлення даних в реєстрі і статуті підприємства. В такому випадку, готується протокол (рішення) загальних зборів (власника) і нова редакція статуту.

Якщо остання зміна в ньому було до 2018 року, ми також приведемо ваш статут відповідно до вимог нового законодавства України.

Хто ж такі бенефіціарні власники?

Для юридичних осіб, створених на території України кількома громадянами, існує таке поняття як бенефіціар (кінцевий вигодонабувач) – особа яка робить вирішальний вплив на його господарську діяльність і отримує вигоду від його діяльності. У вузькому сенсі, ознакою кінцевого бенефіціарного власника, є володіння 25 і більше відсотками голосів, а також особи яка безпосередньо або за допомогою участі в інших компаніях є власником компанії / справляє істотний вплив на її дії.

Щоб трохи розібратися, розглянемо на прикладі товариства з обмеженою відповідальністю під назвою «А». Припустимо, в складі ТОВ «А» є два засновники – фізична особа та юридична особа – ТОВ «Б». Частки, між ними, розподілені як 50 на 50 відсотків. У той же час, у юридичної особи – ТОВ «Б», є свої власники: дві фізичні особи з рівними частками. В такому випадку, у ТОВ «А» буде 3 кінцевих бенефіціара: фізична особа власник (50%) і два власника юрособи-засновника, частки яких у відсотковому співвідношенні як кінцевих бенефіціарів ТОВ «А» необхідно розрахувати.

Якщо ж в ТОВ «А» бенефіціар ТОВ «Б», в якому, в свою чергу, бенефіціар теж юрособу – ТОВ «В», то інформацію доведеться розкривати як “матрьошку”, тобто до «кінцевого бенефіціара» фізособи, звідси і назва.

Чи необхідно рішення загальних зборів для внесення такої інформації до реєстру?

Ні, в окремому рішенні немає необхідності. Про це прямо зазначено в пункті 2 частини 4 статті 17 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців». Рішення може знадобитися лише в тому випадку, коли одночасно будуть вноситися інші зміни, наприклад до статуту компанії.

 

Як подати інформацію про кінцевих бенефіціарів власників. Які документи потрібні?

Від Вас будуть потрібні наступні документи / інформація:

  • статут і виписка про державну реєстрацію юридичної особи;
  • інформація про структуру власності (форма ще не затверджена);
  • копії паспортів та ІПН (РНОКПП) бенефіціарів;
  • копія паспорта та ІПН (РНОКПП) директора юрособи.

Якщо до складу засновників входить інше підприємство *

  • статут і виписка про державну реєстрацію юридичної особи засновника;
  • паспорта та ІПН (РНОКПП) його бенефіціарів;
  • протокол зборів про входження до складу іншого підприємства.

Коли засновник фізособа-нерезидент *:

  • копія іноземного паспорта з нотаріальним перекладом на українську мову + адреса його реєстрації з нотаріально завіреним перекладом на українську мову;
  • копія довідки про присвоєння в Україні податкового номера (за наявності).

Якщо засновник компанія-нерезидент:

  • виписка з торгового, банківського або судового реєстру;
  • нотаріально завірені копії паспортів засновників з перекладом на українську мову.

* (Всі документи юрособи-нерезидента повинні бути апостильовані, перекладені українською мовою, переклад завірений нотаріально).

 

Зверніть увагу!

Виходячи з нових правил, юридична особа зобов’язана повідомити державного реєстратора протягом 30 робочих днів з моменту будь-яких змін, які відбулися в його структурі власності або в даних про бенефіціарних власників, в іншому випадку – штраф від 17000 до 51000.

Крім того, якщо раніше подана інформація містить помилки – є певний термін для їх виправлення, він становить три робочих дні, інакше – штраф.

Відгуки

Светлана Подорожко
Светлана Подорожко
18:52 04 Jun 20
Компания "СОВЕТНИК" представлена подлинными профессионалами, что в настоящее время большая редкость. В сочетании с их превосходными личными качествами получается отличный результат работы, который очень впечатляет меня, как клиента. Действия адвокатов взвешены, продуманы и точны. И они любят людей. Я уверена: успех компании "СОВЕТНИК" есть результат ежедневного, усердного труда Дениса Всеволодовича, который своим примером вдохновляет и побуждает сотрудников компании стать непревзойденными. Этот человек - аристократ в своей профессии.read more
Виктор Давыдов
Виктор Давыдов
08:44 01 Jun 20
Отличная компания! Сработали даже лучше чем прогнозировали!Выиграли спор с налоговой в чистую. Спасибо! Очень рекомендую.
Svetlana Katsai
Svetlana Katsai
15:33 04 May 20
Обратилась в данную фирму, т.к. искала кто может помочь с заполнением отчетов для ФОП и объяснит сколько и куда нужно платить, ибо в налоговую за разъяснением не то что идти, туда звонить страшно. Сначала пришла в "Советник" за советом :) а именно, на консультацию, очень приятный персонал, девушка все рассказала, объяснила, помогла с ключами, выписала мне все на листике.Когда пришло время сдавать отчет я уже все забыла и листик не помог :) Обратилась в ЮК Советник уже за ежемесячной помощью. Ежемесячно получаю счета для оплаты налогов, все время отзваниваются, информируют об изменениях в законадательстве, если меня это касается. Отвечают на все мои сообщения и звонки, при том быстро.Недавно случайно ввела не те реквизиты для оплаты налога, все проконтролировали, исправили.В общем за 5 месяцев никаких нареканий, я довольна и не переживаю, что забуду чтото оплатить или подать отчет.Редко пишу отзывы, но тут прям захотелось похвалить и сказать спасибо)Спасибо за качественную работу и ваше отношение к клиентам.Тем, кто еще не определился с компанией, которая станет надежным помощником ФОПу рекомендую!read more
Andrei Krasko
Andrei Krasko
09:09 30 Apr 20
Благодарю юридическую Компанию Советник и лично Дениса и Александру за профессионализм, чёткость, в работе, готовность помочь в любой ситуации.
Юлия Новикова
Юлия Новикова
16:28 27 Apr 20
Я хочу поблагодарить адвоката Дениса Штабовенка за оказанную помощь в решении моего вопроса. Всегда обязательный, корректный, вежливый, в общем, человек на своем месте и знает, чем он занимается! Дело выиграли, чему я очень рада!Рекомендую :)
Лидер Компаний
Лидер Компаний
18:35 15 Nov 19
я в восторге от предоставленных мне услуг! приятные цены на все виды моих запросов, консультация по телефону, грамотная помощь в решении всех волнующих меня вопросов, компетентные сотрудники(я имел дело с тремя), скорость выполнения поставленных задач. Короче смело рекомендую! Денису лично спасибо за отзывчивость. Минаков Александр
Сергей Ерохин
Сергей Ерохин
21:39 01 Nov 19
Компания создаёт атмосферу и реализует высокий уровень профессиональной юридический помощи. По моему вопросу все было сделано эффективно, с комментариями и разъяснениями мне как заказчику, во время. Спасибо.С уважением,Сергей Ерохин
Ombogdanov Bogdanov
Ombogdanov Bogdanov
11:50 31 Oct 19
Хотел бы выразить свою благодарность юридической компании Советник и лично Денису Штабовенко за юридическое сопровождение и помощь. В процессе совместной работы Денис продемонстрировал исключительно высокий профессионализм, четкость и аккуратность в работе, отстаивание интересов клиента в любой, даже самой сложной ситуации. В случае необходимости рекомендую обращаться в данную компанию и иметь дело с профессионалами своего дела.
Elena Beirit VEA MODELS
Elena Beirit VEA MODELS
10:56 17 Oct 19
Регистрировала ФОП через данную компанию. Всем довольна. Предоставили всю нужную информацию, объяснили наши действия и оперативно зарегистрировали ФОП. "+" девушкам менеджерам-консультантам, вежливые и приятные в общении.
Павлюченко Олександр
Павлюченко Олександр
05:54 24 Sep 19
В последние полгода адвокатская компания Советник проводит юридическое сопровождение моего предприятия. За это время был успешно реализован ряд консалтинговых проектов, выигран суд, были защищены интересы предприятия в спорах с контролирующими органами. Мы довольны сотрудничеством с ЮК Советник
Вова Зозуля
Вова Зозуля
14:20 06 Sep 19
Выражаю огромную благодарность Штабовенко Д. В. за помощь в суде против Приват банка ! Благодаря его высокой квалификации удалось добиться уменьшения суммы взыскания почти В 10 раз!!!!! Безусловно , советую всем этого замечательного адвоката!
Валерия
Валерия
06:00 05 Jul 19
Компания - супер! Денис Всеволодович - супер специалист!У нас суд длился почти два года, но когда мы обратились за профессиональной помощью в эту компанию все решилось за три месяца и в нашу пользу. Денис Всеволодович специалист экстра-класса. Спасибо за профессиональную помощь!
Natali Lahtarenko
Natali Lahtarenko
13:52 21 Jun 19
ООО КУА "Украинский капитал" пользовалось услугами ЮК Советник. Быстро и качественно. Спасибо. Рекомендуем.
Next Reviews

Чому варто обрати юридичну компанію «Радник»?

1

Багатозадачність

Окрім внесення змін про кінцевих бенефіціарів, ми зможемо допомогти вам і в інших юридичних, бухгалтерських та реєстраційних питаннях, які часто взаємопов’язані. Наприклад, часто КБВ змінюються внаслідок продажу частки компанії – ми допоможемо безпечно провести операцію, візьмемо на себе всі оформлення і допоможемо вибудувати правильну структуру на подальшу роботу. Такий підхід допоможе заощадити ваш час і гроші.

2

Професіоналізм

Наша команда включає досвідчених бухгалтерів, адвокатів і фахівців в області реєстрації бізнесу. Ми знайдемо відповідь на будь-яке ваше питання. Допоможемо вирішити проблеми, яку Ви, можливо, поки не помічаєте – але вона вже існує і може надалі позначитися негативним чином, якщо її не передбачити

3

Пунктуальність

Доскональне дотримання термінів виконання взятих на себе зобов’язань – кредо нашої компанії.

4

Репутація

Вже протягом 15 років наша компанія займається вирішенням юридичних та бухгалтерських «головоломок».

Вартість і умови

Підтвердження кінцевих бенефіціарів компанії із засновниками фізособами

Ціна від 1500 грн

У вартість включено:

  • підготовка необхідних документів;
  • організація нотаріального засвідчення;
  • проведення реєстрації підтвердження КБВ у державного реєстратора;
  • отримання опису та виписки про кінцевих бенефіціарів з ЄДР.

Остаточна сума залежить від кількості бенефіціарів в юрособі (+200 грн. за кожного КБВ), оскільки передбачає додаткове нотаріальне засвідчення паспорту кожного з них.

Також, якщо бенефіціара не внесено до ЄДР або його дані не збігаються з даними реєстру – необхідно платити адміністративний збір (+700 грн.)

Паспорти нового зразка – ID-карта (з безконтактним електронним носієм) не вимагають нотаріального посвідчення, що знижує вартість послуги.

Підтвердження кінцевих бенефіціарів компанії із засновником юрособою

Ціна від 1900 грн

У вартість включено:

  • підготовка необхідних документів;
  • організація нотаріального засвідчення;
  • розкриття бенефіціара юрособи-засновника;
  • проведення реєстрації підтвердження КБВ у державного реєстратора;
  • отримання опису та виписки про кінцевих бенефіціарів з ЄДР.

Остаточна сума залежить від кількості бенефіціарів в юрособі (+200 грн. за кожного КБВ), оскільки передбачає додаткове нотаріальне засвідчення паспорту кожного з них.

Також, якщо бенефіціара не внесено до ЄДР або його дані не збігаються з даними реєстру – необхідно платити адміністративний збір (+700 грн.)

Паспорти нового зразка – ID-карта (з безконтактним електронним носієм) не вимагають нотаріального посвідчення, що знижує вартість послуги.

Підтвердження кінцевих бенефіціарів компанії із засновниками нерезидентами

Ціна від 2000 грн

У вартість включено:

  • підготовка необхідних документів;
  • організація нотаріального засвідчення;
  • консультація про необхідні документи нерезидента, порядку їх оформлення;
  • проведення реєстрації підтвердження КБВ у державного реєстратора;
  • отримання опису та виписки про кінцевих бенефіціарів з ЄДР.

Остаточна сума залежить від кількості бенефіціарів в юрособі (+200 грн. за кожного КБВ), оскільки передбачає додаткове нотаріальне засвідчення паспорту кожного з них.

Також, якщо бенефіціара не внесено до ЄДР або його дані не збігаються з даними реєстру – необхідно платити адміністративний збір (+700 грн.)

Паспорти нового зразка – ID-карта (з безконтактним електронним носієм) не вимагають нотаріального посвідчення, що знижує вартість послуги.

Разом з подачею інформації про кінцевих бенефіціарів часто замовляють:

Зазначені ціни включають в себе роботу «під ключ». Інакше кажучи, ми беремо на себе всі адміністративні збори, нотаріальні послуги, підготовку і подачу документів. Ви отримуєте тільки результат.

FAQ

Яка інформація нам потрібна для подачі держреєстраторам заяви для оновлення інформації відомостей про КБВ?

  • інформацію про структуру власності (форма ще НЕ затверджена);
  • копії паспортів засновників;
  • ПІБ бенефіціара, дата народження, місце реєстрації та громадянство, паспортні дані, ІПН;
  • повна назва фірми;
  • розмір частки в компанії.

Якщо паспорт у бенефіціара – нового зразка, з безконтактним електронним носієм (для громадян України) – то вказівка ​​цієї інформації в реєстраційній картці буде досить для оновлення інформації про КБВ, якщо ж паспорт старого зразка або іноземного громадянина – до картки необхідно буде докласти нотаріально завірену копію його паспорта.

Якщо засновником компанії є юрособа, то потрібно подати інформацію про КБС цієї юрособи. А також завірений витяг або виписку з торговельного чи судового реєстру – для засновника – юрособи-нерезидента.

Коли необхідно розкривати інформацію про КБВ?

  • перша реєстрація юрособи;
  • збільшення / зменшення суми статутного капіталу або співвідношення часток засновників;
  • зміна складу засновників в юрособі;
  • при переході юридичної особи з модельного статуту на нотаріальний (і навпаки);
  • включення відомостей до ЄДР юросіб, які були зареєстровані до 1 липня 2004 року;
  • при реорганізації юрособи або дії в діяльності його відокремленого підрозділу.

Що буде, якщо не подати (або подати невчасно) інформацію про кінцевих бенефіціарів власників?

Санкції за неподання відомостей, затримку, досить серйозні. Так, директор може отримати адміністративний штраф в сумі вiд 7 000 до 51 000 гривен.

Є і кримінальна відповідальність за надання завідомо неправдивих відомостей. Такий злочин карається штрафом від 85 до 136 тисяч гривень. Альтернативними заходами є арешт на строк від 3 до 6 місяців або позбавлення волі на строк до 3 років.

Якщо такі дії вчинені повторно, за попередньою змовою групою осіб, або службовою особою, можливі штраф від 136 до 170 тис. грн або позбавлення волі на строк від трьох до п’яти років з позбавленням права обіймати певні посади (здійснювати певну діяльність) на термін до трьох років або без такого.

Хто звільняється від необхідності вносити дані про кінцевих бенефіціарів?

  • політичні партії,
  • структурні утворення політичних партій;
  • професійні спілки, їх об’єднання;
  • творчі спілки;
  • організації роботодавців, їх об’єднання;
  • адвокатські об’єднання;
  • торгово-промислові палати;
  • об’єднання співвласників багатоквартирних будинків;
  • релігійні організації;
  • державні органи, органи місцевого самоврядування;
  • державні та комунальні підприємства, установи, організації.

Хто не може вважатися кінцевим бенефіціаром юрособи?

Не можуть вважатися кінцевими бенефіціарними власниками навіть при наявності прав на 25 або більше відсотків статутного капіталу або прав голосу в юридичній особі (пункту 30, 40 статті 1 Закону “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню поширення зброї масового знищення “:

  • комерційні агенти;
  • номінальні власники (особи, які здійснюють управління корпоративними правами кінцевого бенефіціара в його інтересах) або номінальні утримувачі;
  • посередники щодо корпоративного права або права голосу в юридичній особі.

У яких випадках необхідно подавати інформацію про кінцевих бенефіціарів власників?

Щороку, протягом 14 днів з моменту державної реєстрації компанії, необхідно буде подавати наступний пакет документів для поновлення:
1. Дані про структуру власності (на даний момент разрабатиается);
2. Завірену (у нотаріуса) копію паспорта КБС (виняток – наявність паспорта нового зразка, з безконтактним електронним носієм);
3. засвідчили витяг або виписку з торговельного чи судового реєстру – для засновника юрособи-нерезидента;
4. Заява про підтвердження відомостей про кінцевих бенефіціарів власників.