Послуги ведення кадрового обліку

Ціна супроводу штатної одиниці на 60-70% дешевше, ніж при наймі власного кадрового фахівця!

Кадровий аутсорсинг:

  • для малого бізнесу від 1000 грн. / місяць,
  • для компаній от 2000 грн. / місяць
hero image

Навіщо Вашому бізнесу аутсорсинг кадрового обліку?

Company

Кодекс законів про працю зобов’язує кожного роботодавця, не важно компанія це або ФОП – вести облік кадрів. Ось тут у малого і середнього бізнесу виникають проблеми – навіть для первинного оформлення співробітника необхідно скласти більше 10 документів. І це тільки початок – щомісяця необхідно оформляти кадрові та бухгалтерські документи щодо зарплати, відпустки, податків, хвороб співробітників.

Типовий акт перевірки юр особи або підприємця, які використовують найману працю і зобов’язаних вести кадровий облік – містить 36 сторінок різних норм трудового законодавства, дотримання яких перевіряється.

У підприємця (бухгалтера) не вистачає часу, сил і знання судової практики, а наймати штатного кадровика дорого. Рішення приходить у вигляді помічників з боку. Ви заощадите гроші, і будете спокійно займатися бізнесом.

Ціна кадрового аутсорсингу – важливий фактор в ухваленні рішення віддати ведення кадрового діловодства на аутсорс. Наша мета зробити послугу доступною для малого і середнього бізнесу, при цьому не втративши в качестве. 15 років досвіду, відточені процеси і власні напрацювання дозволяють надавати кадрові послуги недорого, якісно і вчасно.

Звертайтеся до нас, якщо у вас:

  • розростається штат співробітників
  • висока плинність на підприємстві
  • мало коштів на оплату фахівця з кадрів
  • персонал не справляється з діловодством

Ми візьмемо на себе повсякденну роботу, і швидко виконаємо необхідні завдання в повному обсязі.

Що отримує Ваша компанія, замовляючи послуги з ведення кадрового обліку в ЮК “Совєтнік”

  • Супровід укладення трудових договорів.
  • Оформлення документів по прийому і звільнення співробітників.
  • Ведення особистих справ співробітників.
  • Розробляємо штатний розклад.
  • Розробляємо правила внутрішнього трудового розпорядку.
  • Допомога в оформлення заяв працівників.
  • Оформлення та заповнення трудових книжок.
  • Нарахування та оформлення відпускних.
  • Розрахунок і виплата заробітної плати.
  • Нарахування за листками непрацездатності, відрядні.
  • Складання табеля робочого часу.
  • Формування і подача звітності.
  • Заповнення різних журналів, книг реєстрації: наказів, заяв, лікарняних листів.

Послуги аутсорсингу кадрового діловодства надаються нами в стислі терміни від 1 робочого дня до декількох днів в разі масштабності завдання.

Крім повного кадрового супроводу, наша компанія проводить разові аудити (аналіз), а також допомагає в форс-мажорних ситуаціях:

  • відновлюємо документацію при перевірці,
  • налагоджуємо кадрове адміністрування і приводимо документи в порядок
  • вносимо відсутні відомості.

Відкриття нового підприємства теж потребує суттєвої праці фахівців з кадрів і правильного оформлення всіх співробітників з самого початку.

Company

Наші переваги

Company
  • 15 років досвіду юридичного та бухгалтерського супроводу.
  • Захист документації і будь-якої інформації всіх наших клієнтів адвокатською таємницею.
  • Команда бухгалтерів, адвокатів, юристів – знання яких доповнюють один одного і дозволяють приймати оптимальні рішення для вашого бізнесу.
  • Точне і відповідальне ведення обліку.
  • Оперативність формування або зміни даних співробітників.
  • Знання законодавства і, що більш важливо, судової практики.
  • Досвід проходження перевірок інспекції з питань праці та податкової.
  • Низька вартість обслуговування.

Професійне ведення кадрового обліку виключає необхідність перепідготовки та підвищення кваліфікації кадровиків.  Витрати на перенавчання наших працівників абсолютно вас не стосуються.  Те ж саме виплати через хворобу, пошук заміни хворого співробітника, і інші соціальні питання.  Нехай вас турбує тільки діяльність, пов’язана з процвітанням і розширенням справи.

Офіс Адвокатського об’єднання «Юридична компанія Совєтнік» знаходиться в Запоріжжі, але по ряду питань ми працюємо дистанційно на території всієї України.  При наявності хорошого зв’язку у вас не буде затримок з яких-небудь бухгалтерських та юридичних процедур.

Як почати співпрацю?

1

Ми отримуємо Ваш запит на обслуговування

Напишіть або зателефонуйте нам, для попередньої оцінки того, які документи і інформація будуть потрібні для зустрічі.

Які відомості знадобляться:

  • форма ведення бізнесу: підприємець або юр особа,
  • система оподаткування,
  • стан кадрового обліку,
  • кількість найманих працівників,
  • система оплати праці.
2

Консультація online або offline

Ми організуємо зустріч з фахівцем в нашому офісі, на якій обговоримо особливості Вашого бізнесу, і все необхідне для надання якісної послуги.

3

Підготовка цінової пропозиції

Після цього ми сформуємо цінова пропозиція, надішлемо на узгодження проект договору на надання кадрових послуг.

4

Підписання договору

Після підписання договору ми відразу ж приймаємо на себе відповідальність за стан Вашого кадрового обліку!

Умови та вартість послуг кадрового аутсорсингу

Пакет «кадровий аутсорсинг для ФОП»:

Ціна від 1000 грн / місяць

У вартість включено:

  • повне ведення кадрової документації до 2 співробітників (оформлення прийому на роботу),
  • здача повідомлення в податкову,
  • розрахунок і виплата заробітної плати 2 рази в місяць,
  • розрахунок податків і утримань,
  • здача 1-ДФ,
  • здача звіту в ПФ

Пакет «кадровий аутсорсинг для юрособи»:

Ціна від 2000 грн / місяць

У вартість включено:

  • повне ведення кадрової документації до 2 співробітників (оформлення прийому на роботу, здача повідомлення в податкову,
  • розрахунок і виплата заробітної плати 2 рази в місяць,
  • розрахунок податків і утримань,
  • здача 1-ДФ,
  • здача звіту в ПФ)
  • оформлення відпусток,
  • ведення трудових книжок,
  • набір платежів в клієнт-банку