Послуги ведення кадрового обліку

Ціна супроводу штатної одиниці на 60-70% дешевше,

ніж при наймі власного кадрового фахівця!

Кадровий аутсорсинг:

  • для малого бізнесу від 500 грн. / Місяць,
  • для компаній от 2000 грн. / місяць
hero image

Чим корисний кадровий аутсорсинг?

Company

Кодекс законів про працю зобов’язується кожного роботодавця, не важно компанія це або ФОП – вести облік кадрів. І ось тут у малого і середнього бізнесу виникають проблеми – навіть для первинного оформлення співробітника необхідно скласти більше 10 (!) Документів. І це тільки початок – щомісяця необхідно оформляти кадрові та бухгалтерські документи щодо зарплати, відпустки, податків, хвороб співробітників.

Важливо знати – типовий акт перевірки юрособи або підприємця , які використовують найману працю і зобов’язаних вести кадровий облік – містить 36 (!!!) сторінок різних норм трудового законодавства, дотримання яких може перевірятися.

Ми недорого надаємо кадрові послуги фізичним особам-підприємцям та організаціям. Адже розбиратися з кожним працівником – важке завдання для малого і середнього бізнесу. У підприємця (бухгалтера) не вистачає часу, сил і знання судової практики, а наймати штатного кадровика дорого. Рішення приходить у вигляді помічників з боку. Ви заощадите гроші, і будете спокійно займатися своїм бізнесом.

Звертайтеся до нас, якщо у вас:

1

розростається штат співробітників

2

висока плинність на підприємстві

3

мало коштів на оплату фахівця з кадрів

4

персонал не справляється з діловодством

Ми візьмемо на себе повсякденну роботу, і швидко виконаємо необхідні завдання в повному обсязі

Основні завдання кадрового аутсорсингу:

  • Супровід укладення трудових договорів.
  • Ведення особистих справ співробітників.
  • Розробка штатного розкладу.
  • Розробка правил внутрішнього трудового розпорядку.
  • Допомога в оформлення заяв працівників.
  • Оформлення та заповнення трудових книжок.
  • Нарахування та оформлення відпускних.
  • Розрахунок і виплата заробітної плати.
  • Нарахування за листками непрацездатності, відрядні.
  • Складання табеля робочого часу.
  • Формування і подача звітності.
  • Заповнення різних журналів, книг реєстрації.

Типові послуги кадрового діловодства виявляються нами в стислі терміни від одного робочого дня до декількох днів в разі масштабності завдання. Крім щоденної бухгалтерської роботи, наша компаніяготова провести разовий аудит (аналіз), або надати допомогу в форс-мажорній ситуації. Наприклад, допомогти відновити документацію при перевірці, внести відсутні відомості. Відкриття нового підприємства теж потребує суттєвого праці фахівців з кадрів і правильного оформлення всіх співробітників з самого початку.

Company

Наші переваги

Company
  • 15 років досвіду юридичного та бухгалтерського супроводу.
  • Захист документації і будь-якої інформації всіх наших клієнтів адвокатською таємницею.
  • Команда бухгалтерів, адвокатів, юристів – знання яких які доповнюють один одного і дозволяють приймати оптимальні рішення для вашого бізнесу.
  • Точне і відповідальне ведення обліку.
  • Оперативність формування або зміни даних співробітників.
  • Знання законодавства і, що більш важливо, судової практики.
  • Досвід проходження перевірок інспекції з питань праці та податкової.
  • Низька вартість обслуговування.

Професійне ведення кадрового обліку виключає необхідність перепідготовки та підвищення кваліфікації кадровиків. Витрати на перенавчання наших працівників абсолютно вас не стосуються. Те ж саме виплати через хворобу, пошук заміни хворого співробітника, і інші соціальні питання. Нехай вас турбує тільки діяльність, пов’язана з процвітанням і розширенням справи.

Офіс Адвокатського об’єднання «Юридична компанія Радник» знаходиться в Запоріжжі, але по ряду питань ми працюємо дистанційно на території всієї України. При наявності хорошої зв’язку у вас не буде затримок з яких-небудь бухгалтерських та юридичних процедур.

У Вас є питання або Ви готові домовитися про зустріч?

Ви можете задати питання через форму на сайті або зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом

Відгуки

Лидер Компаний
Лидер Компаний
18:35 15 Nov 19
я в восторге от предоставленных мне услуг! приятные цены на все виды моих запросов, консультация по телефону, грамотная помощь в решении всех волнующих меня вопросов, компетентные сотрудники(я имел дело с тремя), скорость выполнения поставленных задач. Короче смело рекомендую! Денису лично спасибо за отзывчивость. Минаков Александр
Сергей Ерохин
Сергей Ерохин
21:39 01 Nov 19
Компания создаёт атмосферу и реализует высокий уровень профессиональной юридический помощи. По моему вопросу все было сделано эффективно, с комментариями и разъяснениями мне как заказчику, во время. Спасибо.С уважением,Сергей Ерохин
Ombogdanov Bogdanov
Ombogdanov Bogdanov
11:50 31 Oct 19
Хотел бы выразить свою благодарность юридической компании Советник и лично Денису Штабовенко за юридическое сопровождение и помощь. В процессе совместной работы Денис продемонстрировал исключительно высокий профессионализм, четкость и аккуратность в работе, отстаивание интересов клиента в любой, даже самой сложной ситуации. В случае необходимости рекомендую обращаться в данную компанию и иметь дело с профессионалами своего дела.
Elena Beirit VEA MODELS
Elena Beirit VEA MODELS
10:56 17 Oct 19
Регистрировала ФОП через данную компанию. Всем довольна. Предоставили всю нужную информацию, объяснили наши действия и оперативно зарегистрировали ФОП. "+" девушкам менеджерам-консультантам, вежливые и приятные в общении.
Павлюченко Олександр
Павлюченко Олександр
05:54 24 Sep 19
В последние полгода адвокатская компания Советник проводит юридическое сопровождение моего предприятия. За это время был успешно реализован ряд консалтинговых проектов, выигран суд, были защищены интересы предприятия в спорах с контролирующими органами. Мы довольны сотрудничеством с ЮК Советник
Вова Зозуля
Вова Зозуля
14:20 06 Sep 19
Выражаю огромную благодарность Штабовенко Д. В. за помощь в суде против Приват банка ! Благодаря его высокой квалификации удалось добиться уменьшения суммы взыскания почти В 10 раз!!!!! Безусловно , советую всем этого замечательного адвоката!
Валерия
Валерия
06:00 05 Jul 19
Компания - супер! Денис Всеволодович - супер специалист!У нас суд длился почти два года, но когда мы обратились за профессиональной помощью в эту компанию все решилось за три месяца и в нашу пользу. Денис Всеволодович специалист экстра-класса. Спасибо за профессиональную помощь!
Natali Lahtarenko
Natali Lahtarenko
13:52 21 Jun 19
ООО КУА "Украинский капитал" пользовалось услугами ЮК Советник. Быстро и качественно. Спасибо. Рекомендуем.
Next Reviews

Як почати співпрацю?

1

Ми отримуємо Ваш запит на обслуговування

Напишіть або зателефонуйте нам, для попередньої оцінки того, які документи і інформація будуть потрібні для зустрічі.
Нам важливо знати форму ведення Вами бізнесу (підприємець або юрособа), систему оподаткування, стан кадрового обліку, кількість найманих працівників, систему оплати праці.

2

Консультація online або offline

Ми організуємо зустріч з фахівцем в нашому офісі, на якій обговоримо особливості Вашого бізнесу, і все необхідне для надання якісної послуги.

3

Підготовка цінової пропозиції

Після цього ми сформуємо цінова пропозиція, надішлемо на узгодження проект договору на надання кадрових послуг.

4

Підписання договору

Після підписання договору ми відразу ж приймаємо на себе відповідальність за стан Вашого кадрового обліку!

Вартість та умови

Пакет «кадровий аутсорсинг для ФОП»:

Ціна від 700 грн / місяць

У вартість включено:

  • повне ведення кадрової документації до 2 співробітників (оформлення прийому на роботу,
  • здача повідомлення в податкову,
  • розрахунок і виплата заробітної плати 2 рази в місяць,
  • розрахунок податків і утримань,
  • здача 1-ДФ,
  • здача звіту в ПФ

Пакет «кадровий аутсорсинг для юрособи»:

Ціна від 1500 грн / місяць

У вартість включено:

  • повне ведення кадрової документації до 2 співробітників (оформлення прийому на роботу, здача повідомлення в податкову,
  • розрахунок і виплата заробітної плати 2 рази в місяць,
  • розрахунок податків і утримань,
  • здача 1-ДФ,
  • здача звіту в ПФ)
  • оформлення відпусток,
  • ведення трудових книжок,
  • набір платежів в клієнт-банку