Задоволено позов клієнта до міських теплових мереж

Жителі Запоріжжя напевно пам’ятають ситуацію, коли споживачі масово змушені були почати довіряти лічильники споживання гарячої та холодної води за свій рахунок, а в платіжках «утворювалися» космічні суми внаслідок розрахунку споживання води не за реальними показниками, а по нікому усередненому стандарту. Такі зміни були викликані внесенням до нормативних актів нових положень про порядок повірки лічильників.

Наш клієнт в силу життєвих обставин не зміг відстежити вищевказані зміни законодавства, і дізнався про них тільки через суми боргу, яка «зростала» в платіжках щомісяця.

Звернення на контакт-центр Концерну «ГТС» не привели до результату, так як навіть надати платіжки за попередні місяці програмне забезпечення концерну нібито не дозволяло.

Після звернення до нас за консультацією, клієнт зрозумів, що перевірка лічильника дійсно його обов’язок і справив перевірку, яка показала повну справність лічильника.

Після цього він повторно спробував домовитися про перерахунку споживання згідно показників лічильника, а також виключити ті місяці, протягом яких котельня була на профілактиці, однак оплата за споживання була вказана в квитанції. Однак, контакт-центр Концерну «ГТС» був глухий до прохань споживача.

Вивчивши судову практику ми прийшли до невтішного висновку. Якщо коротко, вона зводилася «Не відстежив зміна законодавства, сам винен».

Однак, клієнт, розуміючи ризики, все ж вирішив спробувати і довірив нам ведення судового процесу.

З огляду на негативну судову практику ми ретельно підійшли до формування правової позиції і показали суду, що держава, змінюючи законодавство, змінило його тільки частково. Один закон і постанову покладали обов’язок повірки лічильника на споживача, другий закон і порядок на постачальника теплової енергії.

Більш того, ми звернулися до суду з клопотанням про витребування даних про зупинки котелень на ремонти і профілактики, а також нарахування за адресою нашого клієнта.

В судовому процесі з’ясувалося, що незважаючи на непрацюючу два місяці котельню, нарахування клієнту продовжували нараховуватися.

Також ми зробили акцент на тому, що відповідно до даних повірки, лічильник не має пошкоджень. А значить в умовах неможливості довіряти нарахуваннях ГТС, суперечливості законодавства, наш клієнт має право на перерахунок.

І суд погодився з нашими аргументами, задовольнивши позов.

Справа в судовому реєстрі тут.

17.09.2021

У Вас є питання або Ви готові домовитися про зустріч?

Ви можете задати питання через форму на сайті або зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом