Внесемо зміни до статуту (установчі документи) ТОВ або іншої юрособи в місті Запоріжжя, Запорізької області.
Підготуємо нову редакцію статуту, протокол загальних зборів (рішення власника), оплатимо адміністративні збори і забезпечимо реєстрацію документів у державного реєстратора.

Ми беремо на себе всю паперову роботу, час у чергах, бюрократію.
Ви отримуєте готовий результат: швидко, ефективно і за розумною ціною.

Зміна статуту від 3300 грн.

hero image

Що входить в послугу по зміні (перереєстрації) статуту ТОВ?

Company

Послуга по внесенню змін (перереєстрації) в статут ТОВ включає в себе:

  • консультацію з питань зміни статуту компанії, необхідних для цього документів, вимог до них, законодавчих нововведень, а також інших пов’язаних з цим реєстраційним дією питань;
  • розробка нової редакції статуту та протоколу загальних зборів (рішення учасника, якщо він єдиний засновник) за новою редакцією закону про ТОВ і всіма правилами для проведення перереєстрації статуту ТОВ.
  • Зверніть увагу – що від змісту редакції статуту в подальшому буде залежати безліч нюансів вашої діяльності – від періодичності виплати дивідендів, до можливості покласти функцію тимчасово виконуючого обов’язки директора без оплати на засновника;
  • організація нотаріального підписання документів і супровід клієнта у нотаріуса при посвідченні підписів на статутних документах, протоколі (рішення), картці, довіреності і тому подібних документах;
  • подача документів державному реєстратору для внесення змін до реєстру юросіб;
  • отримання оновленої виписки і опису з унікальним кодом, що дозволяє завантажити нову редакцію статуту з сайту міністерства юстиції;
  • при необхідності, за окремою домовленістю, подача документів у територіальні підрозділи Державної податкової служби України, банк, інші органи та організації – якщо це потрібні законодавством або необхідно клієнту.

Зверніть увагу: ми співпрацюємо з низкою нотаріусів Запоріжжя, і підписання документів буде для вас швидким і комфортним. Крім того, нотаріус надає спеціальні ціни для наших клієнтів.

Організаційно-правова форма – товариства з обмеженою відповідальністю є дуже популярною, її вибирають продовольчі магазини, туристичні та транспортні компанії. Як правильно, вони діють на підставі власного нотаріального статуту.
Процес внесення змін (перереєстрації) в статут ТОВ передбачає підготовку необхідного пакету документів (нової редакції цього, рішення загальних зборів (або рішення учасника), а також проведення необхідних реєстраційних дій.
Відповідно, процедура складання як первинної так і нової редакції статуту є відповідальним завданням, що вимагає особливої ​​уважності, знання вимог законодавства, з урахуванням його постійних змін. Тільки за останній рік законодавство в сфері реєстрації юросіб змінювалося близько 8 разів. Неправильно складений або поданий з помилками комплект документів, послужить підставою для призупинення реєстрації змін або навіть відмови в реєстрації.
А врахувати всі нюанси оформлення та подачі людині, яка не стикається з цим кожен день (навіть якщо він професійний бухгалтер або юрист) практично неможливо. Саме тому, якщо вам важливий швидкий результат без відмов і переподачі, внесення змін до статуту варто довірити професіоналам, щоб не тільки уникнути ризику виникнення дорогих помилок, але і заощадити час.

Варто також зауважити, що зміна статуту ТОВ має на увазі не тільки безпосередньо його реєстрацію, але і ряд супутніх дій, що займає чимало часу і змушує власника підприємства займатися непрофільної діяльністю. Однак, законодавством передбачено право представництва у всіх державних органах. Саме тому, ми пропонуємо послуги наших фахівців в області реєстрації та зміни бізнесу, які, на підставі нотаріального доручення, представить ваші інтереси і виконає всю роботу по зміні статуту ТОВ за вас.

Після внесення змін до статуту ТОВ, ви отримуєте:

  • оновлену нотаріально завірену версію статуту;
  • протокол (рішення) про зміну статуту компанії;
  • опис реєстраційної дії з унікальним кодом;
  • нову виписку (раніше називалося свідоцтво про реєстрацію компанії);
  • якщо при зміні статуту змінюється назва – також нову печатку.

Зверніть увагу: Зовсім скоро, під загрозою великих штрафів, всім підприємствам доведеться розкрити інформацію про своїх кінцевих бенефіціарів власників.

Це стало необхідно в зв’язку з введенням нових правил: тепер у компаній, які були створені до 28.04.2020 року, буде термін протягом 3 місяців з дня набрання чинності актом, що затверджує форму і зміст структури власності, для того щоб надати інформацію про бенефіціарів вигодонабувача реєстратору. Юрособи, які реєструються після 28 квітня, вже будуть це робити за оновленими формами реєстраційних заяв.
Наша компанія допоможе подати (розкрити) інформацію про кінцевих бенефіціарів (власників, контролерів) разом зі зміною статуту ТОВ, місцезнаходження, назви компанії або будь-якими іншими діями в сфері зміни бізнесу. Це дозволить вам не тільки за один раз вирішити всі проблеми, але і заощадити гроші на адміністративні збори, оскільки мито за одне або кілька реєстраційних дій буде одна – 620грн. (0,3 прожиткових мінімуми для працездатних громадян).

SVG

Яка інформація повинна бути відображена в статуті ТОВ?

  • назва ТОВ (повне та скорочене);
  • керівні органи товариства, їх компетенція і порядок прийняття ними рішень;
  • порядок вступу та виходу зі складу учасників ТОВ.
    При цьому ми також рекомендуємо, як мінімум вказати:
  • види економічної діяльності без прив’язки до КВЕД;
  • відомості про засновників і розмір статутного капіталу;
  • порядок компенсації частки учасника, виплати дивідендів,
  • особливості роботи ТОВ без директора.
SVG

Чи можна одночасно зі зміною статуту робити дії по зміні директора, адреси, назви, бенефіціарів, номерів телефону та іншого?

Так, більш того – це доцільно! Адже за реєстраційні дії щодо зміни директора, адреси, назви, бенефіціарів, сплачується один адміністративний збір. Інакше кажучи, збір сплачується незалежно від кількості змін у відомостях про юридичну особу і кількості змін в статуті компанії.

Таким чином, за один раз ви можете вирішити всі питання, що накопичилися і невідповідності в статуті ТОВ. Найбільш часто це стосується зміненої адреси офісу, паспортів учасників, їх прописки.

SVG

В який строк потрібно зареєструвати зміни до статуту після підписання документів?

Згідно законодавства, будь-які зміни до статуту вступають в силу тільки після їх державної реєстрації. До червня 2018 року таку реєстрація повинна була відбутися протягом трьох робочих днів після підписання нової редакції статуту. На даний момент таких обмежень немає і, теоретично, навіть через рік після підписання документів, можна подати їх на реєстрацію. Інша справа, що наше законодавство змінюється на стільки часто – що підписаний у нотаріуса в липні комплект документів може вже не відповідати закону буквально через кілька місяців.

SVG

У яких випадках необхідно змінити статут?

  • Необхідність актуалізації вже існуючого статуту у відповідність до вимог законодавства;
  • У компанії відбувається зміна засновника / засновників;
  • Потрібно змінити назву компанії;
  • Зміна місцезнаходження компанії, якщо до цього адреса була вказана в статуті;
  • Зменшення або збільшення статутного капіталу;
  • Зміна часток учасників компанії;
  • Необхідно звільнити директора без призначення нового (тобто функція директора покладається на учасника).
    Наша компанія допоможе виконати всі перераховані вище дії, натисність на посилання.
SVG

До переваг нотаріального статуту над модельним слід віднести:

  • Можливість внести правки і вказати необхідні учасникам товариства положення (для порівняння, зокрема, в модельному статуті відсутня можливість визначити повноваження директора);
  • Можливість деталізувати порядок управління товариством, що може позитивно вплинути на вирішення всіляких суперечок між засновниками (учасниками) ТОВ;
  • Немає прив’язки до затвердженого КМУ статуту і його положень

Порядок внесення змін до статуту ТОВ

Варто зауважити, що на шляху внесення змін до статуту компанії, переважна більшість керівників компаній або їх довірені особи роблять багато помилок, в результаті яких процес внесення змін до статуту розтягується на місяці, а також призводить до паперової та процесуальної тяганини, втрати дорогоцінного часу і коштів . Щоб уникнути цього, слід ретельно ознайомитися з усіма нюансами процесу зміни статуту, а також порядку проведення його реєстрації.

Крок перший: Підготовка необхідного пакету документів.Перш за все необхідно провести загальні збори учасників (засновників), на якому прийняти рішення про зміну статуту ТОВ. Порядок денний цих зборів обов'язково повинен містити інформацію про внесені зміни, ухвалення нової редакції статуту ТОВ. Якщо юридична особа працює на підставі власних статутних документів, затверджених учасниками, то такі статутні документи компанії необхідно викласти в оновленій редакції. Крім того, підписи засновників на статуті і протоколі підлягають нотаріальному посвідченню. У ряді випадків також потрібно нотаріальне завірення довіреності від директора ТОВ на проведення реєстраційних дій.

Крок другий: Подача документів реєстратору. Для того щоб провести зміну статуту компанії, реєстратору або нотаріусу необхідно подати наступний перелік документів:

  1. Заява про держреєстрацію зміни відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР.
  2. Статут підприємства в оновленій редакціі.
  3. Рішення власника / протокол загальних зборів учасників про зміну статуту ООО.
  4. Довіреність на проведення реєстраційних дій (якщо зміну статуту буде проводити уповноважена особа).
  5. Платіжний документ (квитанція, платіжне доручення), що підтверджує сплату адміністративного збору за державну реєстрацію змін до ЄДР.

В окремих випадках, реєстратору необхідно подати додаткові документи. Наприклад, якщо змінюється склад засновників (учасників) ТОВ, то необхідно додатково подати оригінал одного з наступних документів:

Крок третій: отримання виписки про внесені зміни.Після реєстрації поданих документів ви отримуєте опис з унікальним кодом реєстрації вашого статуту, статут в новій редакції, виписку про реєстрацію.

Хочемо попередити, що процес реєстрації внесення змін до статуту може бути зупинений в таких випадках:

Звертаємо увагу: перед внесенням змін до статуту варто ретельно проаналізувати всі особливості перереєстрації, адже від цього буде залежати легітимність подальшої господарської діяльності компанії.
1

Підготовка нової редакції статуту

2

Затвердження протоколом загальних зборів (рішенням учасника) статуту в новій редакції

3

Подача документів державному реєстратору та оплата зборів

4

Отримання опису та виписки

Таким чином, зміна статуту компанії являє собою багатопланову та складну процедуру. І якщо вам потрібен швидкий результат без помилок і відмов, краще покластися в цьому на тих, хто проводить такі зміни щодня. Зміна статуту ТОВ вимагає підготовки пакету документів, який повинен відповідати постійно мінливого законодавства.В цьому році законодавство – закони, накази Мін’юсту, реєстраційні форми, номера рахунків – змінювалися більше 8 разів!

Процедура і строк зміни статуту ТОВ

Процедура зміни до статуту як і раніше можлива тільки одним способом: прийняття рішення загальними зборами засновників про внесення змін до установчих документів та оформлення його в новій редакції. Як протокол загальних зборів, так і нова редакція статуту підлягає нотаріальному посвідченню.
Після цього нашими фахівцями готується остаточний пакет документів, сплачується адміністративний збір за реєстрацію змін до статуту і подаються документи державному реєстратору.

Перед внесенням змін до статуту, ви зможете отримати попередню консультацію наших юристів, які допоможуть не тільки правильно оформити всі документи, але і відповісти на супутні питання.

Консультація з питань зміни статуту безкоштовна і входить у вартість загального пакету послуг.

Зміни до статуту вносяться в строк 2 робочих дня з моменту підписання документів у нотаріуса.
При цьому, можливо прискорити термін реєстрації нової редакції статуту до 2 годин – за умови оплати 5-кратного розміру адміністративного збору.

Company

Який строк внесення змін до статутних документів (статуту) ТОВ?

Company

Ми допоможемо вам змінити статутні документи (статут) ТОВ в Запоріжжі, Запорізькій області за 2-3 робочих дні. Цей термін включає підготовку необхідних документів, оплату адміністративних зборів, підписання та нотаріальне завірення документів, а також сам процес подачі комплекту документів реєстратору та отримання кінцевого результату – зміна установчих документів (статуту) ТОВ.

Як нам розпочати співпрацю?

1

Напишіть або зателефонуйте нам

Ми узгодимо з вами, які документи і відомості необхідні нам для роботи. Після цього, в залежності від вашого бажання, ми можемо провести зустріч в нашому офісі або ж відразу підготуємо і відправимо електронною поштою на узгодження проекти документів.

2

Приходьте на підписання документів

В узгоджений час засновники і \ або директор приходять до нас в офіс або ж відразу до нотаріуса, підписують узгоджені раніше документи.

3

Ми самостійно подамо документи держреєстратору

Ми самостійно оплачуємо всі збори, подаємо пакет документів реєстратору і контролюємо його успішну реєстрацію.

4

Все готово!

Після успішної зміни статуту, внесення даних до реєстру наш фахівець зв’яжеться з вами і віддасть статут, протокол, опис та виписку.

Адвокатское хранение документов в Запорожье. Юридическая компания Советник

Всі документи наших клієнтів захищені адвокатською таємницею

Список необхідних документів та інформації для проведення процедури зміни статуту ТОВ:

  • виписка з ЄДР;
  • копія паспорта (1, 2 сторінка і прописка) і ідентифікаційного податкового коду (РНОКПП) кожного засновника і директора;
  • інформація і документи щодо необхідності внесення змін до статуту;
  • копія існуючого статуту (або код опису, під яким статут знаходиться в ЄДР).

У разі, якщо один із засновників юридична особа, додатково:

  • копія свідоцтва про держреєстрацію або виписки з ЄДРПОУ;
  • оригінал протоколу загальних зборів про зміну адреси (як правило беремо на себе підготовку проекту такого протоколу);
  • документи, що підтверджують повноваження директора юрособи-засновника.

Коли засновник фізособа-нерезидент *:

  • копія іноземного паспорта з нотаріальним перекладом на українську мову;
  • копія довідки про присвоєння в Україні податкового номера (за наявності, у разі відсутності – можемо отримати такий номер).

Якщо засновник компанія-нерезидент *:

  • виписка з торгового, банківського або судового реєстру;
  • підтвердження повноважень керівника.

* (Всі документи юрособи-нерезидента повинні бути апостильовані, перекладені українською мовою, переклад завірений нотаріально).

Також, при зміні статуту ТОВ, необхідно розкрити відомості про кінцевих бенефіціарів власників компанії, а отже для реєстрації нам необхідно буде подати з комплектом документів нотаріально завірені копії паспортів кінцевих бенефіціарів власників.
Додатковий адміністративний збір за актуальні дані про кінцевих бенефіціарів власників стягуватися не буде.

Company

Відгуки

Виктор Велимиров
Виктор Велимиров
10:35 23 Jan 22
Обратился в данную компанию для отмены заочного решения по кредиту и представления моих интересов в суде по данному делу. Все было как говорится сделано под ключ. Дело выиграли, за время процесса ни разу ни куда не выезжал, все коммуникации и оплаты проводились удаленно, с минимальными затратами моего времени. Очень доволен услугами данной компании. Всем рекомендую!
Marina Box
Marina Box
13:01 08 Nov 21
Полностью довольна услугами. Все сделали быстро, качественно. Очень приятный вежливый персонал. Сэкономили мне кучу времени и нервов. То, чем я бы сама занималась месяца два, здесь мне сделали за 3 дня. Одна из немногих фирм в Запорожье, которую могу порекомендовать другим!UPD: Первый раз обращалась в 2018м, и снова сделала это в 2021м. Очень рекомендую эту фирму для открытия, ведения и закрытия ФОПов. За довольно таки умеренную стоимость услуг снова сэкономили мне огромную кучу времени и нервов.Видела здесь отзыв-непонимание почему все так хвалят фирму и домыслы, что эти отзывы оставляют авто-боты. Я, как обладатель примерно 3х отзывов за все время, скажу, что если я - бот, то нужно будет ещё оставить хороший отзыв моим создателям, т.к. в жизни меня вообще не отличить от обычного кожаного человека.read more
игорь сорока
игорь сорока
08:21 25 Oct 21
Нужна была юридическая помощь. Я искал и по рекомендации моего знакомого обратился в юридическую компанию Советник. Самое важное, без лишних слов с экономией моего времени, без лишних "телодвижений" взяли на себя всю нагрузку в решении моего юридического вопроса. Я полностью доволен квалификацией и профессионализмом юристов этой компании! РЕКАМЕНДУЮ! С благодарностью.
Татьяна Легейда
Татьяна Легейда
06:01 27 Oct 20
Добрый день. Хочу оставить свой ПОЛОЖИТЕЛЬНЫЙ отзыв об этой компании. Очень помогли с решением моего непростого вопроса. Очень благодарна Денису Всеволодовичу за высокий профессионализм и сопровождение судебного дела на высшем уровне! Затраты понесла только за выполненный объём чётко определённой работы, что не мало важно. Огромное спасибо😊
Светлана Подорожко
Светлана Подорожко
18:52 04 Jun 20
Компания "СОВЕТНИК" представлена подлинными профессионалами, что в настоящее время большая редкость. В сочетании с их превосходными личными качествами получается отличный результат работы, который очень впечатляет меня, как клиента. Действия адвокатов взвешены, продуманы и точны. И они любят людей. Я уверена: успех компании "СОВЕТНИК" есть результат ежедневного, усердного труда Дениса Всеволодовича, который своим примером вдохновляет и побуждает сотрудников компании стать непревзойденными. Этот человек - аристократ в своей профессии.read more
Виктор Давыдов
Виктор Давыдов
08:44 01 Jun 20
Отличная компания! Сработали даже лучше чем прогнозировали!Выиграли спор с налоговой в чистую. Спасибо! Очень рекомендую.
Svetlana Katsai
Svetlana Katsai
15:33 04 May 20
Обратилась в данную фирму, т.к. искала кто может помочь с заполнением отчетов для ФОП и объяснит сколько и куда нужно платить, ибо в налоговую за разъяснением не то что идти, туда звонить страшно.Сначала пришла в "Советник" за советом :) а именно, на консультацию, очень приятный персонал, девушка все рассказала, объяснила, помогла с ключами, выписала мне все на листике.Когда пришло время сдавать отчет я уже все забыла и листик не помог :) Обратилась в ЮК Советник уже за ежемесячной помощью.Ежемесячно получаю счета для оплаты налогов, все время отзваниваются, информируют об изменениях в законадательстве, если меня это касается. Отвечают на все мои сообщения и звонки, при том быстро.Недавно случайно ввела не те реквизиты для оплаты налога, все проконтролировали, исправили.В общем за 5 месяцев никаких нареканий, я довольна и не переживаю, что забуду чтото оплатить или подать отчет.Редко пишу отзывы, но тут прям захотелось похвалить и сказать спасибо)Спасибо за качественную работу и ваше отношение к клиентам.Тем, кто еще не определился с компанией, которая станет надежным помощником ФОПу рекомендую!read more
Andrei Krasko
Andrei Krasko
09:09 30 Apr 20
Благодарю юридическую Компанию Советник и лично Дениса и Александру за профессионализм, чёткость, в работе, готовность помочь в любой ситуации.
Юлия Новикова
Юлия Новикова
16:28 27 Apr 20
Я хочу поблагодарить адвоката Дениса Штабовенка за оказанную помощь в решении моего вопроса. Всегда обязательный, корректный, вежливый, в общем, человек на своем месте и знает, чем он занимается! Дело выиграли, чему я очень рада!Рекомендую :)
Лидер Компаний
Лидер Компаний
18:35 15 Nov 19
я в восторге от предоставленных мне услуг! приятные цены на все виды моих запросов, консультация по телефону, грамотная помощь в решении всех волнующих меня вопросов, компетентные сотрудники(я имел дело с тремя), скорость выполнения поставленных задач. Короче смело рекомендую! Денису лично спасибо за отзывчивость. Минаков Александр
Сергей Ерохин
Сергей Ерохин
21:39 01 Nov 19
Компания создаёт атмосферу и реализует высокий уровень профессиональной юридический помощи. По моему вопросу все было сделано эффективно, с комментариями и разъяснениями мне как заказчику, во время. Спасибо.С уважением,Сергей Ерохин
Ombogdanov Bogdanov
Ombogdanov Bogdanov
11:50 31 Oct 19
Хотел бы выразить свою благодарность юридической компании Советник и лично Денису Штабовенко за юридическое сопровождение и помощь. В процессе совместной работы Денис продемонстрировал исключительно высокий профессионализм, четкость и аккуратность в работе, отстаивание интересов клиента в любой, даже самой сложной ситуации. В случае необходимости рекомендую обращаться в данную компанию и иметь дело с профессионалами своего дела.
Elena Beirit VEA MODELS
Elena Beirit VEA MODELS
10:56 17 Oct 19
Регистрировала ФОП через данную компанию. Всем довольна. Предоставили всю нужную информацию, объяснили наши действия и оперативно зарегистрировали ФОП. "+" девушкам менеджерам-консультантам, вежливые и приятные в общении.
Павлюченко Олександр
Павлюченко Олександр
05:54 24 Sep 19
В последние полгода адвокатская компания Советник проводит юридическое сопровождение моего предприятия. За это время был успешно реализован ряд консалтинговых проектов, выигран суд, были защищены интересы предприятия в спорах с контролирующими органами. Мы довольны сотрудничеством с ЮК Советник
Вова Зозуля
Вова Зозуля
14:20 06 Sep 19
Выражаю огромную благодарность Штабовенко Д. В. за помощь в суде против Приват банка ! Благодаря его высокой квалификации удалось добиться уменьшения суммы взыскания почти В 10 раз!!!!! Безусловно , советую всем этого замечательного адвоката!
Валерия
Валерия
06:00 05 Jul 19
Компания - супер! Денис Всеволодович - супер специалист!У нас суд длился почти два года, но когда мы обратились за профессиональной помощью в эту компанию все решилось за три месяца и в нашу пользу. Денис Всеволодович специалист экстра-класса. Спасибо за профессиональную помощь!
Natali Lahtarenko
Natali Lahtarenko
13:52 21 Jun 19
ООО КУА "Украинский капитал" пользовалось услугами ЮК Советник. Быстро и качественно. Спасибо. Рекомендуем.
Next Reviews

Чому варто обрати юридичну компанію «Радник»?

1

Багатозадачність

Крім зміни статуту, ми зможемо допомогти вам в інших юридичних, бухгалтерських та реєстраційних питаннях, що заощадить ваш час і гроші.

2

Професіоналізм

Наша команда включає досвідчених бухгалтерів, адвокатів і фахівців в області реєстрації бізнесу. Ми знайдемо відповідь на будь-яке ваше питання. Допоможемо вирішити проблеми, яку Ви, можливо, поки не помічаєте – але вона вже існує і може надалі позначитися негативним чином, якщо її не передбачити

3

Пунктуальність

Доскональне дотримання термінів виконання взятих на себе зобов’язань – кредо нашої компанії.

4

Репутація

Вже протягом 15 років наша компанія займається вирішенням юридичних та бухгалтерських «головоломок».

Вартість і умови

Зміна статуту

Ціна від 3300 грн

У вартість включено:

  • підготовка протоколу загальних зборів засновників (рішення власника);
  • підготовка нової редакції статуту;
  • підготовка довіреності на внесення змін / оплата реєстраційного дії у нотаріуса;
  • оплата адміністративного збору і мита;
  • заповнення реєстраційної картки та подача документів державному реєстратору;
  • отримання опису, виписки, якщо додатково проводиться зміна адреси, назви, директора ТОВ;
  • нотаріальні послуги;
  • організація нотаріального підписання документів.

Вартість наших послуг фіксована і не передбачає прихованих платежів.

У той же час, якщо засновників більше одного або ж в складі компанії є юридичні особи – це тягне невелике збільшення вартості (прораховується індивідуально) за рахунок більш високої вартості нотаріального посвідчення.

Разом зі зміною статуту часто замовляють:

Зазначені ціни включають в себе роботу «під ключ». Інакше кажучи, ми беремо на себе всі адміністративні збори, нотаріальні послуги, підготовку і подачу документів. Ви отримуєте тільки результат.

FAQ

Хто зобов'язаний підписувати нову редакцію статуту ТОВ і протоколу загальних зборів (рішення учасника)?

У 2016 році в Закон України «Про господарські товариства» та профільний закон про реєстрацію юридичних осіб та підприємців були внесені доповнення, згідно з якими в статутах повинен бути передбачений порядок підписання статутних документів. Як правило, протокол підписує голова і секретар загальних зборів, а статут підписують всі засновники товариства. У разі, якщо юридичної особи один засновник – тоді всі документи він підписує одноосібно.

У 2018 році був прийнятий Закон України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”, який передбачає можливість уповноважити на підписання статуту і протоколу одного з учасників або навіть третю особу. У разі, якщо ТОВ має єдиного учасника – він підписує не протокол, а рішення.

Чи можна внести зміни в статут без підпису будь-кого з засновників?

Для відповіді на це питання потрібно вивчати статут товариства – які ним передбачені правила для проведення загальних зборів та порядок внесення доповнень та нової редакції статуту. У ряді випадків це теоретично можливо. Також в разі його віддаленості від інших засновників, він може вислати довіреність на підписання документів або ж підписати їх у нотаріуса в місті свого перебування.
При цьому перша редакція статуту не може бути підписана за дорученням. Також статут товариства або окремо подану реєстратору заяву може забороняти підписання статуту не особисто учасником.

В який термін потрібно зареєструвати зміни до статуту після підписання документів.

Згідно законодавства, будь-які зміни до статуту вступають в силу тільки після їх державної реєстрації. До червня 2018 року таку реєстрація повинна була відбутися протягом трьох робочих днів після підписання нової редакції статуту. На даний момент таких обмежень немає і, теоретично, навіть через рік після підписання документів, можна подати їх на реєстрацію.

Чи можна одночасно зі зміною статуту робити дії по зміні директора, бенефіціарів, номерів телефону і т.д.?

Так, дії щодо зміни директора, бенефіціарів, номерів телефону і т.д. можливо робити в рамках зміни статуту, більш того це цілком доцільно, так як адміністративний збір сплачується незалежно від кількості змін до відомостей про юридичну особу та кількості правок в статуті компанії

Навіщо приводити статут ТОВ у відповідність до вимог закону

17 червня 2018 року набув чинності Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який торкнувся всіх ТОВ. Крім зміни порядку реєстрації бізнесу у формі ТОВ та процедур діяльності такого господарського товариства, закон вимагає протягом року (до 17.06.2019) привести статут ТОВ у відповідність до вимог і положень нової редакції закону.
Протягом відведеного законодавцями на приведення статуту у відповідність терміну навіть якщо положення статуту суперечать новим законом – вони все одно мають силу для учасників цього ТОВ. При цьому вони навіть мають перевагу над такими, що суперечать їм нормами закону.

Однак, як тільки відведений рік закінчиться, велику силу матимуть саме положення закону, а не статуту, що може створити безліч проблем як для компанії, так і для її учасників. Деякі фахівець навіть висловлюють думку, що в такому випадку ТОВ не може продовжувати функціонувати.

Також важливим є той факт, що при будь-якому реєстраційному дії, яке стосується вашого ТОВ, ви також повинні привести статут у відповідність з новим законом, інакше реєстратор не проведе таке реєстраційне дію.

Що ж необхідно, щоб перейти на статут відповідно до вимог нового закону?

Від вас нам потрібна тільки копія вашого «старого» статуту, паспорта і коди учасників ТОВ. Все інше ми зробимо самі.
Нами розроблені кілька редакцій статуту, що підходять під різну кількість учасників і особливості ведення вашого бізнесу. При цьому ми орієнтуємося як не безпека вашої компанії, так і на спрощення різних процедурних питань (де закон дозволяє вибрати і вблагати такі процедури).
При цьому, процедура приведення статуту у відповідність обов’язково включає нашу консультацію про нюанси ведення бізнесу по-новому, варіантах статуту, оподаткування, організаційної структури та т.д.
Консультація з питань перереєстрації статуту безкоштовна і входить у вартість пакету перереєстрації статуту вашої компанії.

Що робити, якщо Ви не встигли привести статут у відповідність до закону про ТОВ ?!

Відразу заспокоїмо Вас – штрафів за таке запізнення не передбачено.
І хоча внести зміни до статуту потрібно було протягом одного року після прийняття нового закону – тобто до 17.06.2019 – зробити це можна і після цієї дати.
Однак, є і негативні моменти.

По-перше, Вам доведеться заплатити 580 грн. адміністративного збору за зміну статуту. Неприємно – але це мала ціна з урахуванням другого негативного моменту.
По-друге, всі положення Вашого статуту, які суперечать новим законом – вже не мають сили. Застосовувати можна тільки положення закону, а вони багато в чому сформульовані найскладнішим і проблемним чином для учасників ТОВ.
По-третє, Ваші контрагенти можуть відмовитися з Вами працювати. Як не дивно, але ми навіть чули про випадки відмови в тендерній пропозиції в наслідок невідповідності статуту закону.

Тому, навіть якщо Ви не встигли до 17 червня – затягувати не варто. Наведіть статут у відповідність як тільки зможете.