Відповіді на найбільш поширені запитання щодо ліквідації підприємця

Замовляючи нам послугу з ліквідації НП, наші клієнти зазвичай задають нам такі питання:

1. Які документи необхідні для ліквідації ФОП через нашу компанію?

– Нотаріальна довіреність на наших фахівців (при замовленні повного пакету входить у вартість);
– Копія паспорта (1, 2 і сторінка прописки) і ідентифікаційного коду;
– Оригінал книги обліку доходів і витрат (в кожному випадку індивідуально);
– Оригінали первинних документів, на підставі яких проводилися записи в книгу доходів і витрат (в кожному випадку індивідуально).

2. Який середній термін ліквідації?

Якщо йти за процедурою добровільної проверік – від 2 до 4 місяців. Більшою мірою це залежить від конкретної ДПІ та особливостей вашої госпдіяльності.

Якщо йти по шляху мовчазної згоди – від 2 тижнів до півтора місяців.

3. Чи можливо пройти ліквідацію за процедурою “мовчазної згоди”?

Згідно чинного законодавства можна “ліквідувати” ФОП не проходячи перевірку в податковій і як правило ми рекомендуємо нашим клієнтам саме цю процедуру. Однак, щоб такий шлях не викликав проблем в подальші, потрібно, щоб усі борги перед податковим органом були погашені до моменту припинення ФОП.

4. Що буде якщо ФОП не подавав звітність?

Для ліквідації такого ФОП доведеться подати всю отчетноисть і заплатити штраф. Прогнозований його розмір ви можете обговорити з нашими фахівцями при замовленні.

5. Чи потрібно закривати банківські рахунки?

Так, закриття рахунків обов’язково. Крім того, в разі їх наявності вам необхідно надати виписку про рух по них.

6. Що робити, якщо у мене немає первинної документації, і ДПІ вимагає сплатити штраф 15%.

Дані питання вирішуються в індивідуальному порядку. Жоден ликвидирующийся через нас ФОП такого штрафу не платив.

Корпоративне право

20.10.2015

Якщо стаття була Вам корисна, Ви можете поділитися нею:

У Вас є питання або Ви готові домовитися про зустріч?

Ви можете задати питання через форму на сайті або зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом