Підстави відмови в реєстрації платником ПДВ

Як показує практика, найбільш часто органи податкової служби Запорожбя відмовляють в прийнятті заяви про реєстрацію платником ПДВ, називаючи зовсім надумані причини, такі як необхідність певної кількості працівників, бухгалтера, обороту і так далі.

Разом з тим, законодавство передбачає і абсолютно чіткі причини для неприйняття заяви і відмови у видачі свідоцтва платника ПДВ.

Розглянемо їх детальніше.

Перша група підстав – це підстави для відмови у прийнятті заяви:

1. У заяві про реєстрацію платником ПДВ не зазначено обов’язкових реквізитів. Найбільш поширена причина відмови, яка може бути навіть в разі незаповнення одного з розділів.

2. У заяві вказано недостовірні і неточні дані. В цьому випадку необхідно чітко розуміти, які дані вже має орган податкової служби.

3. Заява не підписана або не скріплено печаткою.

У всіх цих випадках, податковий орган, протягом 10 робочих днів, зобов’язаний вказати причину відмови в прийнятті заяви.

Друга група підстав – це підстави для відмови в реєстрації:

1. Заявник не провадить поставок товарів і послуг.

2. Заявник не відповідає критеріям особи, що може бути платником ПДВ.

3. Є підстави для анулювання реєстрації платниками ПДВ.

Як ми бачимо, найбільш вірогідні саме формальні підстави, які платник податків сам дає податкової, некоректно заповнюючи заяву або не знаючи нюансів його обробки і необхідних підтверджуючих документів.

Корпоративне право

20.10.2016

Якщо стаття була Вам корисна, Ви можете поділитися нею:

У Вас є питання або Ви готові домовитися про зустріч?

Ви можете задати питання через форму на сайті або зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом