Плюси і мінуси юридичного супроводу. Об’єктивний погляд на питання

Наша компанія займається абонентським юридичним обслуговуванням підприємств вже більше 10 років. І це дозволяє нам цілком об’єктивно оцінити плюси і мінуси юридичної аутсорсингу, виходячи як з нашого досвіду, так і з досвіду наших колег – юридичних фірм, компаній, юристів і адвокатів.

Логічно було б припустити, що від фахівців юридичної фірми можна прочитати тільки затверджене, що юридичний супровід має тільки плюси. Але, на жаль, все не так просто.

З одного боку, безперечними перевагами постійного абонентського юридичного супроводу є:

  • наявність в юридичній компанії адвокатів, які спеціалізуються в різних практиках і внаслідок цього більш професійні в них. Наприклад, складно зустріти юриста підприємства «доки» в судовому процесі. У кращому випадку, юристконсульт виходить в суд кілька разів на рік, на відміну від судового адвоката, у якого кілька судових засідань щотижня.
  • юристи юридичної фірми не хворіють і не їдуть у відпустку всі одночасно, тому компанія-клієнт не залишиться несподівано без юридичної підтримки.
  • при оплаті послуг з юридичного супроводу не потрібно нести витрати по оплаті ЄСВ, не потрібно вести кадровий облік і стежити за тим, щоб юриста не переманили конкуренти.
  • можливість ведення справи як «проекту», із залученням різних ресурсів, креативним підходом і новим поглядом.

До мінусів юридичного аутсорингу зазвичай відносять:

  • необхідність чекати відповіді на поставлене запитання довгий час;
  • недотримання термінів виконання робіт і надання юридичних послуг;
  • необхідність приїжджати в офіс до обслуговуючої компанії для надання документів.

У той же час перевагами юриста компанії є:
можливість порадитися з ним миттєво;
знання їм конкретно вашої специфіки та особливостей вашої роботи;
можливість покласти на нього інші, суміжні з юристом, функціональні обов’язки.

Як бачите, все не так однозначно і цілком можна зрозуміти тих, хто вважає, що власний юрист це найкраща форма юридичної підтримки.

У той же час, хочемо звернути увагу на те, що недосткі постійного юридичного обслуговування лежать в площині саме неуважного ставлення до клієнта.

Наприклад, в конкретно нашої компанії – відповідь на усну чи письмову питання клієнта в 99% випадків надається в той же день. А система контролю за судовими справами і складанням документів не дозволяє «забути» про клієнта.

Тому, як правило, всі наші постійні клієнти, рано чи пізно стають не просто клієнтами, а свого роду партнерами, для яких ми виступаємо в ролі «особистого сімейного адвоката», який знає їх специфіку і проблематику не гірше можливого юриста фірми.

При цьому результативність нашої роботи, при порівнянних із середніми на юридичному ринку вакансій зарплатами, набагато вище.
Іноді стомость обслужванія навіть нижче середньої по ринку зарплати. Як правило це стосується наших клієнтів підприємців (фоп, флп, пп), для яких не потрібно великої кількості юридичних послуг та досить консультацій і невеликої кількості письмових робіт.

Але вибирати все ж вам. Хороший високооплачуваний штатний юрист також може бути правильним рішенням, якщо юридична робота типова або її занадто багато.
Сподіваємося, дана стаття допоможе вам, якщо ви вибираєте між юридичним аутсорсингом і штатним юристом.

27.02.2019

Якщо стаття була Вам корисна, Ви можете поділитися нею:

У Вас є питання або Ви готові домовитися про зустріч?

Ви можете задати питання через форму на сайті або зв'язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом